C
Cristoffer Cedergren
Guest
Det är väl bara en ny A350, D-AIXT, som har fått nya kabinen nu? Den altenerar MUC-YVR med MUC-YYZ.
Förra veckan kunde jag inte lägga till IAH-CUN på en LH first utan fick boka den separat. Att ändra från C till F har inte varit några problem för mig alls när jag gjort det.Emil123 skrev:Är det samma problem med att ändra/lägga till legs i en existerande first-bokning? Eller är det inga konstigheter? Förstått att det kan bli problem att ändra en existerande biz-bokning till first. Kommer förmodligen boka en first först och sedan lägga till/ändra anslutningar ca 24h innan.Klicka för att utvidga...
Ska du inte använda en Amex-voucher är det inga problem. Ska du använda en voucher gäller det att köra HUACA till dess att du hittar en agent som vill göra undantag.Magnus.j93 skrev:Morgon!Är det någon som lyckats göra en F-boking under en helg?Har för mig att eurobonus-avldelning (gissar lite här) måste vara ganska så snabba på att biljetterna ut biljetterna när det gäller just LH F?Annars kan canceleras?Trevlig söndag!Klicka för att utvidga...
Jag har lyckats boka på en helg. Det var en nybokning (ombokning måste i princip alltid gå via "eurobonusavdelningen") med amex-voucher. Agenten var snäll och gjorde undantag iom att resan var på måndagen.Magnus.j93 skrev:Morgon!Är det någon som lyckats göra en F-boking under en helg?Har för mig att eurobonus-avldelning (gissar lite här) måste vara ganska så snabba på att biljetterna ut biljetterna när det gäller just LH F?Annars kan canceleras?Trevlig söndag!Klicka för att utvidga...
Ska ju såklart använda en 2-4-1..JPE skrev:Ska du inte använda en Amex-voucher är det inga problem. Ska du använda en voucher gäller det att köra HUACA till dess att du hittar en agent som vill göra undantag.Klicka för att utvidga...
Jag gjorde det för några veckor sedan. Ombokning från TK till LH first med voucher på en söndag. Inga problem då. Tog ca 1,5 timme från samtal tills nya biljetter fanns på mailen och i appen.Magnus.j93 skrev:Ska ju såklart använda en 2-4-1..Får se hur många gånger jag orkar ringa.. Kanske blir en måndags-projekt haha.Tack för snabbt svar!Klicka för att utvidga...
Skönt att höra!LPC123 skrev:Jag gjorde det för några veckor sedan. Ombokning från TK till LH first med voucher på en söndag. Inga problem då. Tog ca 1,5 timme från samtal tills nya biljetter fanns på mailen och i appen.Klicka för att utvidga...
(Firstpris*0,5)+(Businesspris*0,5)=totTevyn skrev:Kan någon påminna mig hur man räknar ut poängkostnaden för ena vägen First och andra vägen Business? Har helt glömt.Klicka för att utvidga...
Kan inte svara specifikt för First, men generellt ska inte detta vara något problem så länge resan ej är påbörjad.Tevyn skrev:En tanke, kan man ringa in och boka utresa 3 dagar innan och sen lägga på hemresa dagen innan när biljetten släpps 3 dagar framåt? Eller räknas det som ombokning dvs inte tillåtet eftersom det är mindre än 24h kvar till utresa?Klicka för att utvidga...
Är du helt säker på det? Är inte att lägga till hemresa att klassa som en ändring/omboking?JacobGBG skrev:Kan inte svara specifikt för First, men generellt ska inte detta vara något problem så länge resan ej är påbörjad.Klicka för att utvidga...
JPE skrev:Är du helt säker på det? Är inte att lägga till hemresa att klassa som en ändring/omboking?Visa bifogad bild 154014Klicka för att utvidga...