Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Är det någon som vet hur tillgången FRA-SIN brukar att se ut för 1 person i F med Lufthansa? Är just nu bokat till Sydney via Bangkok med TG F, och sen en liten flygning till SIN för att hoppa på SQ 221 i C. Jag undrar därför hur troligt det är att man lyckas hitta 1st Lufthansa F direkt till Singapore från Frankfurt så man slipper via Bangkok.

En av de svåraste destinationerna att hitta F-award på. Finns 0 när man kollar awardfares 14 dagar fram.

Har förstått det ;-) TACK för svaret och den snabba återkopplingen. Får väl "nöja" mig med Thai F och en extra leg.

Har sett plats med LH kanske 2-3 gånger sen årsskiftet och då har jag haft lite koll tycker jag.
Typiskt att man får nöja sig med annan First... :) Blir bra, hamnade i Dompa-race med en Australienare när jag provade Thai F, pådrivet av kabinpersonalen... :eek:
Personligen är jag STORT fan av Thai F. Maten är alltid bra, har haft mina bästa sovtimmar på just Thai F och har man tid att åka in till BKK och äta för sen att lägga sig på 1 timmes gratis massage...what's not to like. Har Thai F hem från Sydney (747), 8 timmar i bangkok och sen Thai F (380) till Frankfurt. Så får MASSOR Thai F på denna resan. Har blivit fan av den eau de toilette från Payot som ges ut. Har fått 3 och satsar på 2 nya på nästa resa. konstigt nog ges den bara ut på nattflygningar. Annars är det L'occitane.

Är det någon som vet hur tillgången FRA-SIN brukar att se ut för 1 person i F med LH? Är just nu bokat till Sydney via Bangkok med TG F, och sen en liten flygning till SIN för att hoppa på SQ 221 i C. Jag undrar därför hur troligt det är att man lyckas hitta 1st LH F direkt till Singapore från Frankfurt så man slipper via Bangkok.
Singapore släpps ofta samma dag som flyget avgår eller dagen innan har jag märkt

Ja då blir det att ringa Tallinn direkt på morgonen på avresedagen och se om det finns plats. Men som Janne skrev: "worst case " är det F med Thai som gäller ;-)

Toppen