Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Matore

Medlem
När man anländer LH F till JNB och ska vidare med SA till CPT, har man någon lounge då?
Vid avresa JNB-FRA hade man förut Virgin men vet inte om det är så längre?
 

freber

Medlem
Har en långweekend bokad i slutet på mars CPH-JFK-CPH, torsdag till söndag. 2 biljetter ToR i Business med SAS. Kan jag boka om t.ex utresan till CPH-MUC-JFK i first om jag ser tillgänglighet och även agenterna ser det? Det blir då en mix av SAS-award och StarAlliance-award. Antar att jag så har fram till 24 timmar innan min initiala avresetid att boka om eller är det 24 timmar innan ny avresetid?
 

Flyer722

Medlem
Har en långweekend bokad i slutet på mars CPH-JFK-CPH, torsdag till söndag. 2 biljetter ToR i Business med SAS. Kan jag boka om t.ex utresan till CPH-MUC-JFK i first om jag ser tillgänglighet och även agenterna ser det? Det blir då en mix av SAS-award och StarAlliance-award. Antar att jag så har fram till 24 timmar innan min initiala avresetid att boka om eller är det 24 timmar innan ny avresetid?
Du kommer betala 152 500poäng för ett ben business och ett ben first om agenterna hittar plats i first.
24timmar innan din initiala avresetid.
 

Fredde_G

Medlem
Citerade fel inlägg, detta var en generell fråga till dig då jag förstod det som att du varit i kontakt med SAS tidigare och frågat om tillgängligheten på F platser.
 
Toppen