Bra sammanfattning! Jag tror dock att tredjepartslounger också benämns "Sky Team Lounge". Om man söker på loungefinder på Sky Team för t.ex. Nice får man sökresultat att följande Sky Team Lounge finns på Nice: "The Levity Lounge" (som är en tredjepartslounge) men listas som Sky Team Lounge.Stämmer denna tabell jag snickrade ihop?
Kanske gör saker tydligare (eller otydligare)?
De flesta är ju vara med hur saker funkar i *A
Visa bifogad bild 155560
Såg också det! Ska göra om min tabell!Det verkar faktiskt finnas 5 lounger som drivs på uppdrag av SkyTeam och inte av ett speciellt flygbolag (https://www.skyteam.com/en/lounges/). De ligger i IST, YVR, DXB, SCL och SYD. (Förvisso är IST tillfälligt stängd men det är väl ändå tanken som räknas). Exakt vad det är som gör att dessa 5 valts ut förstår jag inte riktigt.
Det verkar faktiskt finnas 5 lounger som drivs på uppdrag av SkyTeam och inte av ett speciellt flygbolag (https://www.skyteam.com/en/lounges/). De ligger i IST, YVR, DXB, SCL och SYD. (Förvisso är IST tillfälligt stängd men det är väl ändå tanken som räknas). Exakt vad det är som gör att dessa 5 valts ut förstår jag inte riktigt.
Det brann rejält i den i maj, ur det perspektivet osannolikt att den var öppen redan nu. Däremot verkar skyteam ha fixat ersättning i en tredjepartslounge kanske?Har de stängt loungen i IST igen? Den är ju den som ligger sidan om Turkish lounge. Jag tror sidan är dåligt uppdaterad, det var ju någon på forumet som besökte den för några dagar sedan bara.
Det brann rejält i den i maj, ur det perspektivet osannolikt att den var öppen redan nu. Däremot verkar skyteam ha fixat ersättning i en tredjepartslounge kanske?
Det blir ju lite snett att när jag efter 1 sep flyger med AF/KLM som EBG så får jag lounge nästan överallt, men inte med SAS. Dock, enligt SAS Q&A på instagram igår kommer listan med partnerlounger att uppdateras löpande.
Jag saknar lounge på följande ställen;
Helsingfors
Tallinn
Vilnius
Barcelona
Malaga
Alicante
Palma
Las Palmas
Lisabon
Porto
Neapel