Jennifer95
Medlem
Hade varit kul att se hur dagliga omsättningen förändras under September månad!Undra hur stämningen är på Chat flights...?
Hade varit kul att se hur dagliga omsättningen förändras under September månad!Undra hur stämningen är på Chat flights...?
Nää verkligen inte men fly blue kapaciteten behövs för ett program som eurobonusVarför kommer det in folk här med 8 inlägg totalt på forumet och påstår att allt är kört? Lufthansa-anställda?![]()
Märkligt beteende bara att dessa olika påståenden drivs av helt nytillkomna profiler här.Nää verkligen inte men fly blue kapaciteten behövs för ett program som eurobonus
Det är ju ingen som påstår att det går att boka eller att något inte hänt, men det finns ju troligtvis en bakgrund till det och förhoppningsvis löser det sig snabbt.Jadu, sök på C-klass med dessa så ser du själv. Tror och hoppas att det är en temporärt förändring men man får kanske inte skriva något negativt eller posta om man har en ny profil då![]()
Det är just bakgrunden som är anledning till diskussion. Det hade vart en sak om SAS i förväg hade gått ut med information kring det då visste vi som kunder att det är under kontroll. Men när saker försvinner och ingen info ges varför (största sannolikhet $) så blir det en del orosmoln och ganska säker på att det är en diskussion hos Eurobonus kring vad som är nästa steg —> positiv/negativ för oss med poäng.Det är ju ingen som påstår att det går att boka eller att något inte hänt, men det finns ju troligtvis en bakgrund till det och förhoppningsvis löser det sig snabbt.
Jag personligen är bara nöjd då jag har lite spend kvar till min sista voucher och är påväg att boka en resa till Japan/Sydkorea i business som ingen annan kan boka innan jag fått min voucher, så jag är glad över utvecklingen för tillfället!
Märkligt beteende bara att dessa olika påståenden drivs av helt nytillkomna profiler här.
Det är väl inte så att SAS brukar kommunicera ut helt transperanta FAQ'er om det sker tillfälliga ändringar på tekniksidan för det är något som strular och man kanske vill förbättra något.Det är just bakgrunden som är anledning till diskussion. Det hade vart en sak om SAS i förväg hade gått ut med informationen kring det då visste vi som kunder att det är under kontroll. Men när saker försvinner och ingen info ges varför (största sannolikhet $) så blir det en del orosmoln och ganska säker på att det är en diskussion hos Eurobonus kring vad är nästa steg —> positiv/negativ för oss med poäng.