Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september

Snickrade ihop en liten sökmotor ikväll då det inte finns något bra sätt att söka +/- dagar och flera sökningar samtidigt. SAS sajt är sjukt seg och jobbig. Lite snabbare att direkt använda deras API. Om någon vill hjälpa mig att testa så skicka ett PM (obs att ni behöver kunna använda konsolen i webbläsaren då ni behöver fylla i er egna SAS token).

Visa bifogad bild 156705
Låter läskigt

• Wow
Reactions: JNH
Snickrade ihop en liten sökmotor ikväll då det inte finns något bra sätt att söka +/- dagar och flera sökningar samtidigt. SAS sajt är sjukt seg och jobbig. Lite snabbare att direkt använda deras API. Om någon vill hjälpa mig att testa så skicka ett PM (obs att ni behöver kunna använda konsolen i webbläsaren då ni behöver fylla i er egna SAS token).

Visa bifogad bild 156705
Spännande! Har skickat PM. Efter trettiotalet försök med felmeddelande så har jag get upp hoppet om att boka något online från GOT, eller ens söka med SAS egen motor

Imponerande att du får till en sådan bokning från LPI när GOT med betydligt större utbud är stendött.

Stendött? Ser väl rätt bra ut även från GOT i slutet på januari.

EDIT: Jag som är trött. Du syftade på att det fanns utbud men att det inte går att boka.

Screenshot 2024-09-02 at 08.30.30.png

Jag hitter en del utresor men det är ganska skralt med hemresor? Visst så har det varit innan också men upplever det som ännu värre nu (i C menar jag då främst) men äve i Eco är det tunnt.

Nagon som vet hur tillgangligheten brukar se ut hos ITA airways? Ar baserad pa Malta och de Skytam-linjer som gar harifran ar foljande (se nedan). Flest avgangar med bast tider finns fran FCO och darfor blir det enklast for mig att resa den vagen nar jag ska boka bonusresa. Som jag kan se nu sa ar inte ITA inlagt i SAS bokningssytem annu.

MLA-FCO - ITA
MLA-LIN - ITA
MLA-CDG - AF

Enligt agenten jag prata med så kan dom inte göra justeringar på bokningar eller göra nybokningar på award i skrivande stund (2/9 09.30)
Systemen synkar inte riktigt just nu, dom kan även inte boka säten just nu utan hänvisar till flygande bolags sidor för att välja ev säte.

Inget konstigt i sig med buggar, en ganska stor grej att få till smärtfritt

Toppen