Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september

Det här ser ju inte så roligt ut. 140k poäng och 6000 SEK för 2 personer i Eco till NYC

Visa bifogad bild 156650
1725173326186.png

ARN-CDG-MRU tor två pers i business. Är såklart fortfarande en bra deal, mest som en jämförelse. Vet inte vad skatter till MRU låg på med Star.

Någon som lyckas söka via SAS nu på morgonen?
Kunde göra någon enstaka sökning, sen fick jag upp nedan meddelande som nu är omöjligt att bli av med.

"Sökgräns uppnådd

Du har gjort för många sökningar på kort tid. Vänligen vänta ett ögonblick och försök igen. Tack för ditt tålamod."
Bara superklicka på OK så söker den till slut ändå. Ibland behövs 3 klick, ibland 15. Men tar bara några sekunder.

eftersom det är lite svårt att se tillgänglighet med nuvarande "sökgräns uppnådd" hade det ju varit intressant att höra vart ni har hittat biljetter till och vilka datum. Jag hittade till Hong Kong via Hanoi med Vietnam i april men det är ju helt värdelöst med tanke på prispunkten.....

Jag var inne på Köpenhamn Airways sida för partnerresor nu efter bytet till Skyteam och testa att hitta lite resor.
Det första jag möttes av var en tillsägelse att jag gjort för många sökningar.
Efter att ha fått flera såna tillsägelser kom jag tills lut fram och kunde söka. Hittade i alla fall med KLM i Business till USA.
Men när jag la på 2-4-1 vouchern försvann businessresorna och det fanns bara Economy som alternativ oavsett datum.
Hur kan man lansera en sån tafflig sida?

Toppen