Senaste nytt

The Fork app med bonusprogram för bordsbokningar

En viktig sak att tänka på är att om man avbokar en restaurangbokning för yums (jämför avboka en bonusresa inom flygvärlden) så får yums:en associerade med bokningen/avbokningen ändrad livstid till 2 månader efter avbokningen.
 

M.K

Medlem
@Budgetresenär Jag måste bara säga tack till er som uppmärksammat mig på detta program.

Summering efter fyra månader.

-4600 yums samlat, redan bra antal besök.
-Det går att kombinera med Everyday.
-Stort utbud av restauranger här i stan.

-Faktiskt bra behandling generellt, jag var rädd man skulle behandlas som 2a klassens matgäst (nedlåtande, dåligt bord, låg servicenivå), men detta har sällan inträffat, händer, men sällan och kanske inte då pga bokningsmetod?

-inte så hög yums intjäning normalt, 20 besök för 500:- är negligerbart. Ständiga rabatter och viktigast av allt en ny källa till inspiration att prova nytt gör dock att vi verkligen gillar denna app.

Jag kommer fortsätta med denna bokningsapp och även använda yums framöver vid tillfälle.
 
Last edited:
Så då skulle man alltså kunna förlänga livet på sina Yums. Lyckas aldrig lösa in mina
Jag vet faktiskt inte om det funkar att förlänga, då hade man kunnat förlänga livslängden obegränsat genom.att boka och avboka varannan månad i evighet.

Jag hade dock motsatt problem, jag hade en massa yums som skulle gå ut oktober 2023. Men så fick jag panik att boka för jag trodde det var devalvering på gång, men det var falskt larm så jag avbokade igen och nu har jag förkortat livet på mina yums.
 
  • Haha
Reactions: JNH
The Fork fortsätter att strössla med yums, idag fick jag en personlig kod (det var tydligen årsdagen av min första The Fork-bokning) som ger 1000 yums vid nästa bokning. Varje gång jag har ätit i Spanien sedan i somras har jag blivit erbjuden 500 extra yums bara genom att betala i deras app ("The Fork Pay"). Dessa 500 exra-yums har gått att kombinera med deras i princip månatliga koder som ger 300 yums samt 30% rabatt på notan. Om man räknar med att 2000 yums är värda 500 SEK så har jag i princip fått betalt för att äta ett antal måltider i Spanien.
 
Last edited:

Dawes

Medlem
Boka senast den 11/1 med koden HALLO2023 för 500 yums.
Oklart varför det står hej2023 i bilden, kanske funkar med båda
c1356d534e8a45e39e6669b5fffccf91.jpg
 
Med kampanjkoden SOMMARTID tjänar man 1000 yums på en bokning. Boka senast söndagen 26 mars 2023. Ett tips är att boka en restaueang som ger dubbla yums, då tjänar man 2000 yums (värt 500 SEK om man löser in dem i Sverige) istället.
 

MrRob

Medlem
Med kampanjkoden SOMMARTID tjänar man 1000 yums på en bokning. Boka senast söndagen 26 mars 2023. Ett tips är att boka en restaueang som ger dubbla yums, då tjänar man 2000 yums (värt 500 SEK om man löser in dem i Sverige) istället.

Eller en restaurang som är med i deras Festival-kampanj som erbjuder 50% på all mat.

Var senast igår och käkade med familjen här i stan och tjänade 1000 Yums. 120:- för en bra ryggbiff, 100:- för en fläsksida och 45:- för en barnpizza kan man inte klaga på.
 
Eller en restaurang som är med i deras Festival-kampanj som erbjuder 50% på all mat.

Var senast igår och käkade med familjen här i stan och tjänade 1000 Yums. 120:- för en bra ryggbiff, 100:- för en fläsksida och 45:- för en barnpizza kan man inte klaga på.
Ja, det är vad man föredrar, men det behövs ju ingen kampanjkod för att få 50% rabatt.
 
Toppen