Senaste nytt

TANKAR FÖR BusinessClass FRAMÖVER

Flying Finn

Medlem
Debatten har om ett tag pågått i en månad. Den bristen på kommunikation från ledningen som vi ser här, kommer att dra sajten åt fördärvet. +1 till att forumet fungerar och moderatorerna gör sitt arbete, men den administrativa gruppen har totalt avlägsnat sig från att berätta och lyssna.
 
Ingen skugga skall falla över moderatorerna, dom gör det här helt oavlönat på fritiden och har inget som helst ansvar över hur BusinessClass sköts utöver sina egna modereringar....
Ja, håller helt med. De gör ett bra jobb. Tänkte mest att @agehall skrev att antingen skulle Jason eller moderatorteamet svara. Jag förstår ju också att får de inte ut något av honom kan de ju inte trolla med knäna.
 

RickardG

Medlem
Problemet handlar väl huvudsakligen om att BC nu verkar stå helt utan ledning. Redaktörerna har lämnat, inga utvecklare finns kvar och han som skulle frälsa lyser extremt starkt med sin frånvaro och tystnad. Moderatorer och gurus ger sig halvhjärtat in i ett försvar av situationen och bidrar i mina ögon därmed ännu mer till förvirringen om vem som egentligen gör vad.
 
Problemet handlar väl huvudsakligen om att BC nu verkar stå helt utan ledning. Redaktörerna har lämnat, inga utvecklare finns kvar och han som skulle frälsa lyser extremt starkt med sin frånvaro och tystnad. Moderatorer och gurus ger sig halvhjärtat in i ett försvar av situationen och bidrar i mina ögon därmed ännu mer till förvirringen om vem som egentligen gör vad.

Precis !

Vore kul att höra vad planerna är, som jag skrev tidigare så verkade BC gå från fina kontor på Östermalm till städskrubb.

Men jag är helt enig om att mod gör ett grymt jobb men det borde vara frustrerande om ledningens kommunikation till dom är lika bristfällig som till oss....
 
Det innebär inte att all tid läggs på forumet tyvärr. Jason har haft mycket annat på sitt bord och är dessutom just nu på semester. Jag själv har varit helt under isen med jobb och detsamma gäller större delen av moderatorteamet. Därför har ingen tagit diskussionen här sista dagarna.

När Jason är tillbaka i nästa vecka ska vi försöka prioritera upp att svara på så mycket som det går. Om det blir direkt från Jason eller via moderatorteamet får vi se, jag vill inte lova varken eller just nu.
Jag citerar detta igen, en vecka sen förra gången. Har @agehall också gått under jorden, eller är han bara selektiv vad han svarar på?
 
Man kan ju ställa sig frågan om forumet och dess medlemmar ses som kunder som nyttjar plattformen eller om vi ses som en extern men bidragande och viktigt del av helheten/verksamheten av ägarna.

Personligen så tycker jag att bristen på kommunikation pekar åt det ena vilket är trist men skulle inte förvåna mig om denna tråd och forumet står kvar på samman ruta sista juni nästa år.
 

gdaily

Medlem
Mitt "bidrag" har gått ner väldiga senaste tiden, och bättre lär det inte bli. Jag håller koll på Mikkellertråden men därmed får det vara.
 

SG

Medlem
Man kan ju ställa sig frågan om forumet och dess medlemmar ses som kunder som nyttjar plattformen eller om vi ses som en extern men bidragande och viktigt del av helheten/verksamheten av ägarna.

Personligen så tycker jag att bristen på kommunikation pekar åt det ena vilket är trist men skulle inte förvåna mig om denna tråd och forumet står kvar på samman ruta sista juni nästa år.

Gissa tre gånger. Själv gissar jag på kunder. Så fungerar det väl alltid.
 
Toppen