Senaste nytt

[Tävling] Vinn en Star Alliance bonusresa i Business class! (av AHO)

Grattis! Och fast jag inte deltog så får jag tacka Aho för denna galna tävlingen. Kan inte vara många forum i denna storleken som har tävlingar med vinster i denna kvalitén.

Somnade och missade all spänning, grattis igen ni som vann!

Och till AHO som anordnar på eget bevåg en sån här tävling, riktigt bra gjort!

Magino, när du ser det här inlägget, skicka ett PM till mig angående dina resedatum och ditt namn som jag behöver för bokning. :)

Har du varit på taxiköer på ARN? ;)

Det är inget mot CAI. Här får man iaf kvitto på ockern. I 9/10 fall var helt plötsligt kvittoskrivaren "trasig" när vi kom fram. Jag HATAR CAI. Om jag kan slippa, så vill jag aldrig mer sätta min fot där.

Jag är inte särskilt aktiv här (enbart pga tidsbrist, ni verkar vara ett härligt galet gäng) men läser ändå så ofta jag kan. Otroligt kul tävling av den generöse AHO, och en värdig vinnare i Magino. Jag hoppade till när jag läste hans tävlingsbidrag, just för att jag själv förmodligen aldrig hade tänkt så långt som att ta vägen över Afrika till Sydamerika (men så är jag en noob på allt vad routings heter, försöker lära mig dock!) :) Men som sagt, jag loggade mest in för att tacka AHO för ett helt otroligt initiativ, vilken grej!!! Hade jag haft fler posts hade jag nog försökt mig på att delta, mest bara för att lära mig ännu mer om hur man egentligen planerar sin awardresa. Jag förstår verkligen att ni är många som har det som hobby, det är inte så lite beroendeframkallande :p

Tycker du verkligen så illa om någon att du vill skicka dem till CAI??? Det är nog en av de värsta platser jag varit på i Afrika. Visst, jag har inte varit i Mogadishu eller liknande, men CAI är inte speciellt roligt. Folk är dryga och försöker lura en hela tiden...
Det var ju en del frivilliga här som ville gärna till KRT eller Tripoli, CAI borde väl kännas som en promenad i parken i jämförelse.:D Annars finns ju Sanaa också, där säger de blir bättre och bättre med varje dag :p

Hade jag haft fler posts hade jag nog försökt mig på att delta, mest bara för att lära mig ännu mer om hur man egentligen planerar sin awardresa. Jag förstår verkligen att ni är många som har det som hobby, det är inte så lite beroendeframkallande :p
det är ju forumet som är inte alls beroendeframkallande ;), hänger man som oss då kan man posta 10-15 inlägg om dagen och kvala in sig var som helst :D

Last edited:
Grattis Mangino och Palazi. Hann själv inte ens vara med. Eller rättare sagt, vet inte om jag hade fått permission får ytterligare en longhaul:eek:

Toppen