Senaste nytt

[Tävling] Vinn en Star Alliance bonusresa i Business class! (av AHO)

Grattis Magino och stort talk till AHO!

Ps. Om AHO är medlem och generös i andra forum där jag inte är diskad som redaktionsmedlem vill jag gärna veta.

SKickade in mina datum till AHO i natt och hoppas allt går bra i med bokning nu. Angående när min resa blir av kommer jag tyvärr hålla det mellan mig och AHO. Ni lär märka när resa är gjord och rapporten börjar ta fart :) Men jag skulle inte hålla andan tills dess, då det är ett tag tills jag planerat min resa.
Har någon tips på saker att göra längs min rutt är det mer än välkommet.

Last edited:
Grattis Magino och Palazzi! Även en klapp på axeln till alla andra som lagt ner tid och kämpat och deltagit. Det finns en del riktigt bra routingar som man gärna skulle vilja prova.

Kul att läsa, blev det utan avgifter på hemvägen på grund av brasiliens regler?

Det blev lite ändring pga det fanns inte Business class award kvar på datumet då Magino skulle vilja flyga ifrån Rio de Janeiro.
Jag skriver detalijerad info när Magino har gett mig samtycke angående publicering av fligher.

Ett stort tack till AHO för denna roliga och spännande tävling. Riktigt kul att mitt förslag uppskattades och tog mig hela vägen fram. Själv ansåg jag att det fanns många spännande och inspirerande bidrag i tävlingen. Tyckte det var minst lika intressant att läsa allas tankar och funderingar om era resplaner som att själv få delta.

Förstår att med detta priset kommer en stor press på att leverera en rapport värdig denna tävling, vilket just nu känns lite skrämmande. I vilket fall kommer det blir riktigt kul att få möjligheten att utföra en resa jag många gånger lekt med tanken att göra om jag skulle hade haft poängen för det.

Ännu en gång. Tack AHO för tävlingen och det fina priset, men även tack alla andra för de fina orden och gratulationerna.

Med vänliga hälsningar
En lycklig man

Grattis till vinsten! Jag ser fram emot rapporten ;)

Toppen