Senaste nytt

[Tävling] Vinn en Star Alliance bonusresa i Business class! (av AHO)

Synd att det uppstod problematik med TK :( Jag ska försöka sno ihop något annat under den timme som kvarstår... Dock blir turen inte alls lika intressant, så jag får nog gratta Magino för den fantastiska routingen han lyckats åstadkomma.:)

/Palazzi
Kasta inte handsken än, vinnaren är inte utsedd än :p! Maginos routing är grym, men din är inte illa heller. Dessutom jag antar att du bor här på forumet och läser lika mycket som du postar med tanke på antalet inlägg :D så du borde kunna alla regler by now.

Vilken trevlig överraskning så här vid middagen, att bli top två är inte illa. Sitter med min C-uppsats som ska in imorgon så det har inte blivit mycket tid för BC under dagen. Detta gav mig helt klart ny energi för att finslipa på min uppsats några timmar till. Ska bli riktigt spännande att se det är jag eller Palazzi som får den fina äran att resa runt på ett äkta BusinessClass sätt, maximerar mera.

Lite synd att även TK sätter käppar i hjulen för våra fina rutter men jag har hittat en ned resa till JNB som lyder ARN-SK-LHR-SA-JNB istället.

Tyvärr måste jag åter gå till uppsatsen nu. Men ta det lugnt alla, det är bara en tävling. Visserligen en väldigt generös tävling av AHO, detta går inte att betona tillräckligt mycket.

Den här tråden har fått mig att inse att man är bortskämd med US Airways generösa poängregler. Ge mig ny 100% bonus kampanj nu!

Hur är det med att flyga BMI själva.? De är ju inte med i Star Alliance vi utresa...?

Du kan välja bmi flyg tillsammans med andra Star Alliance flygningar om vi bokar senast 2012-MAY-31.
(Dock jag vill inte boka så sent som sista veckan i Maj då antar jag att många bmi DC medlemmar panikbokar samtidigt och jag får sitta i telefonkö i timmar annars...)

Det där med kreditkort, blir det inte höga avgifter? eller tjänar man ändå?
Precis så jag vill ha det, dvs ska någon av mina vänner köpa en tv till exempel så köper jag den åt dom, sen för dom över till min bank.
På SAS EB MasterCard får du en faktura en gång i månaden. Betalar du in hela beloppet (upp till 55 eller 60 dagars kredit, kommer inte ihåg exakt) så betalar du ingen ränta.

Jag skaffade mitt kort i Mars och genom välkomstbonus, kampanjer och lite planering samlat 15 000 poäng.

Du kan välja bmi flyg tillsammans med andra Star Alliance flygningar om vi bokar senast 2012-MAY-31.
(Dock jag vill inte boka så sent som sista veckan i Maj då antar jag att många bmi DC medlemmar panikbokar samtidigt och jag får sitta i telefonkö i timmar annars...)

OK... Hade en idé om att flyga från Armenien i kombination med BMI och US Airways... men det föll på att det blev så krångligt. Man måste ha visa på resor till Armenien, och sedan var det 3 byten på vägen från ARN... Jag letar vidare (i 15min:p)

Toppen