Senaste nytt

Strawberry (Nordic Choice) Kreditkort kampanj maj-juli 2023

Fredah

Medlem
Tack, det var slarvigt läst av mig... :)

Däremot lyser guldet med sin frånvaro. Får väl ge det några dagar till innan man tar kontakt med dem. Statusen tolkade jag i alla fall som att man skulle få direkt.

Edit: Loggade ut och in igen i appen och voilá! :)
Så nu tror jag att vi kan konstatera att uppgradering till Gold sker ganska omgående (1-2 dagar efter godkänd kortansökan).

Även poängen (delvis?!) verkar komma vid nästa överföring. Jag har än så länge bara fått in 10k poäng, samma för minst en till. Är det någon som har fått alla sina 20k poäng överförda ännu?

Jag gjorde mitt första köp 31/5, och såhär ser det ut på kontot:
IMG_1836.jpeg
 

Tamas

Medlem
Jag fortfarande inte fått gold. Insåg att jag hade NCH kort förra året men från beskrivningen på kampanjsidan tolkar jag att bara 20k poäng som har kravet.

Får se vad kundtjänst säger
 

Qraze

Medlem
Samma för mig, fick 10k.

Edit: Fick av någon anledning också 2 extra insamlade nätter.
Såg nu också att det i ansökan står:
"Två kvalificerade nätter när du gör ett köp med kortet varje månad".
Därav mina två extra insamlade nätter antar jag. :)
 

Malu

Medlem
Verkar vara något fel på välkomstpoängen. Jag kontaktade kundtjänst och de gjorde en felanmälan och lade in 10000 extra på mitt konto då jag också fick ordinarie 10000. De sökte tydligen fram min ansökan för jag fick ange datum etc...
 

joda

Medlem
Jag är Platinum och har kortet sedan tidigare. Fick ett sms att jag som välkomstgåva till Strawberry får behålla platinum ett år till.
Det var ju snällt men nog hade jag väl hoppats på något lite bättre. Hade hellre tagit lite poäng eller så :)
 

henke12

Medlem
Alltså jag förstår inte riktigt poängtilldelningen.
Strawberry Platinum, betalar med Strawberry MC
Hotellrum 1000kr

Hur mycket tjänar jag?
30 poäng per 100kr med Mastercard = 300 poäng
Bo på rummet = 1000 poäng
Platinumbonus +30% = 1000 x .3 = 300 poäng
Totalt 1600 poäng

Stämmer det?
 
Toppen