Senaste nytt

Strawberry (Nordic Choice) Kreditkort kampanj maj-juli 2023

Det är just nu kampanj på att skaffa kreditkort hos Strawberry (Nordic Choice).
20k signup
Guldkort hos Strawberry
Ingen årsavgift första året

Extremt bra kampanj detta, aldrig varit så bra mig veterligen
Ansök senast 31 juli

Gäller inte om man haft kortet senaste 2 åren så man är medveten om det.
någon som vet om man måste signa upp som medlem först eller sköts det automagiskt likt hos Amex Plat exvis?
 

intuition

Medlem
Om någon här signar upp sig för kortet och ligger på gränsen till att uppfylla 2-års-regeln får ni gärna posta resultatet här eller lägga ett PM till mig.

Själv planerade jag att återvända till NC-kortet senare i höst. Det är klart att 20k poäng lockar, och jag gissar att sign-upen kommer att vara lägre när strawberry väl är lanserat och etablerat. Men 10k i sign-up i höst är ju bättre än ingen sign-up nu, såatte...
 

andreash

Medlem
Någon som vet hur det fungerar om man är guld redan men det är på väg att ticka ut - förlängs ens nuvarande guld med ett år eller blir inget av det?
 

andreash

Medlem
Tack! Missade även den här texten om det

Ingen årsavgift första året och starta på GOLD​

Ansöker du om ett Strawberry Mastercard före 31 juli 2023 så bjuder vi på första årsavgiften och uppgraderar dig till GOLD-medlem. Medlemsnivån behåller du ett helt år. Är du redan GOLD- eller PLATINUM-medlem ser vi självklart till att du behåller din nivå. Erbjudandet gäller alla som ansöker om Strawberry Mastercard före 31 juli 2023."
 

palmen

Moderator
Tack! Missade även den här texten om det

Ingen årsavgift första året och starta på GOLD​

Ansöker du om ett Strawberry Mastercard före 31 juli 2023 så bjuder vi på första årsavgiften och uppgraderar dig till GOLD-medlem. Medlemsnivån behåller du ett helt år. Är du redan GOLD- eller PLATINUM-medlem ser vi självklart till att du behåller din nivå. Erbjudandet gäller alla som ansöker om Strawberry Mastercard före 31 juli 2023."
Så om man tolkar detta rätt blir alal guld som ansöker, oavsett om man haft kortet senaste 2 åren. Enbart de 20k poängen som påverkas av om man haft kortet innan eller ej.
 
Så om man tolkar detta rätt blir alal guld som ansöker, oavsett om man haft kortet senaste 2 åren. Enbart de 20k poängen som påverkas av om man haft kortet innan eller ej.
Har du redan kortet, och har mer än 20'000 poäng(?), så verkar uppgraderingen också kicka in. Har en vän som samlat ihop ca 40k som helt plötsligt blev guld.
 
Toppen