Senaste nytt

Strawberry (Nordic Choice) Kreditkort kampanj maj-juli 2023

Denna printscreen tog jag i förebyggande syfte, av fler anledningar än något sådant här, när kampanjen var aktiv 2023. Bör väl räcka som bevis kan tyckas.
Ja, detta var den kampanjen som gällde fram till 31 Juli. Fanns en ny kampanj efter det som jag trodde också erbjöd 20k poäng.
Tyvärr var jag inte lika smart som dig och tog en skärmbild, så jag får nog gilla läget (om inte någon annan gjorde det och kan dela).
 

bvs

Medlem
Ansökte i dag och fick beviljat direkt på mail. Egentligen har jag väldigt få hotellnätter historiskt i norden men nu när Coop avslutade samarbetet med SAS så får det bli hit poängen går och senare, förhoppningsvis, omvandlas till några weekends eller liknande. Är inte alls insatt i programmet sen innan och var inte ens medlem så nu blir det att läsa på och lista ut hur spend ska fördelas :)

Följer upp mitt eget inlägg. Hoppade mest på tåget som ett sätt att styra medmerapoäng men det höll sig ju bara i några veckor innan det försvann tyvärr. Överraskande nog har jag haft rätt bra användning för statusen ändå då det blivit lite fler nätter i norden än jag räknat med från början, blivit uppgraderad majoriteten av mina stays och haft en del nytta av vouchern också.

Förra veckan rullade jag även över 100k poäng och blev därmed Platinum, blir att bränna poäng och utvärdera nu under våren så får vi se vad som händer nästa kvalificeringsperiod.
 

Fredah

Medlem
Följer upp mitt eget inlägg. Hoppade mest på tåget som ett sätt att styra medmerapoäng men det höll sig ju bara i några veckor innan det försvann tyvärr. Överraskande nog har jag haft rätt bra användning för statusen ändå då det blivit lite fler nätter i norden än jag räknat med från början, blivit uppgraderad majoriteten av mina stays och haft en del nytta av vouchern också.

Förra veckan rullade jag även över 100k poäng och blev därmed Platinum, blir att bränna poäng och utvärdera nu under våren så får vi se vad som händer nästa kvalificeringsperiod.
Jag hoppade mest på för att jag fick två gratisnätter men precis som du har jag bott mer än jag trodde och haft nytta av guld. Dock så hade jag otur med min kvalificeringsperiod (har Aug-Juli) då jag tydligen blev medlem sommaren innan när jag bodde en natt. Så trots att jag sedan kampanjen snart dragit in 120k poäng så blir det inget platinum för min del.
 
  • Gilla
Reactions: bvs
Toppen