Bodde en bonusnatt på Clarion Globe i början av november och ganska precis en månad senare hade en dragning på strax över 400:- gjorts från mitt kort. Blev lite fundersam och ringde upp dom och frågade vad det var för debitering. Efter att ha lämnat över bokningsnumret fick jag till svar att det var betalning för frukosten som enligt dom inte ingår i en bonusnatt.
Jag förklarade snällt att jag bott flera bonusnätter både hos dom och andra tidigare och aldrig betalt extra för frukost. Dessutom står det tydligt att frukost ingår i bonusnätter, med undantag för comfort Express. Personen jag pratade med försökte envist hävda att frukost inte ingår i denna typ av rumsbokning men att dom skulle göra ett undantag och återbetala pengarna.
Är det någon annan som också råkat ut för detta på Globe? Börjar bli trött på att hela tiden behöva hålla koll på vad som dras och inte dras eller om man får de poäng man ska få eller om det blir fel.
Visa bifogad bild 160400