Samma upplevelse under hela sommaren och hösten. Fram till nu i oktober då betalning på ett Clarion Collection faktiskt registrerades korrekt. Jag blev mäkta förvånad!För samtliga mina övernattningar efter semestern har jag fått fel antal poäng för betalning med Strawberry MasterCard, de har blivit registrerade som betalning i Sverige, det gäller både Quality och Clarion.
Tack för att du försöker utbilda hotellets anställda.Du som är Platinum och försökte få tillgång till gymmet på Quality Globe ikväll, finns du här? Jag tog ett "tjafs" för laget med novisen i repean efter att du gav upp. Han erkände sen att han hade fel när han nekade dig. Så tröttsamt med ett företag som har stor personalgenomströmning och låter det gå ut över sina trogna kunder.
I det här fallet var det mera kategorin "jag vet inte och därför svarar jag nej". Otroligt dålig service. Har Strawberry börjat ta in folk direkt från gatan utan nån som helst utbildning?Tack för att du försöker utbilda hotellets anställda.
Vissa hotellanställda känner inte till förmånen för tillgång till gymmet eller hur man skapar en nyckel för gymmet. Och vissa hotellanställda är lata. Och vissa hotellanställda ogillar att vissa Platinum-kunder ber om Platinum-förmåner.
Och vissa hotellanställda bör inte jobba på hotell eller annan serviceyrken.Tack för att du försöker utbilda hotellets anställda.
Vissa hotellanställda känner inte till förmånen för tillgång till gymmet eller hur man skapar en nyckel för gymmet. Och vissa hotellanställda är lata. Och vissa hotellanställda ogillar att vissa Platinum-kunder ber om Platinum-förmåner.
De nya hotellanställda är ett problem, men det skyller jag på hotellcheferna. Det större problemet är de äldre anställda och chefer som inte utbildar de nya anställda fullt ut. De måste se till att den nya träningen håller, men detta har låg prioritet såvida det inte är relaterat till grunderna för rumstilldelning, incheckning och betalning. Det hjälper inte heller när de anställda är rädda för att göra fel och misshaga chefer. För mig är nyanställda = dåligt för gratis rumsuppgraderingar.I det här fallet var det mera kategorin "jag vet inte och därför svarar jag nej". Otroligt dålig service. Har Strawberry börjat ta in folk direkt från gatan utan nån som helst utbildning?