NotRyan
Medlem
Där det finns SAS eller Star Alliance-lounger har man ju kvar access..I pressmeddelandet på avanza står det likadant. Det stämmer alltså inte?
Sas stänger lounger | Placera
Där det finns SAS eller Star Alliance-lounger har man ju kvar access..I pressmeddelandet på avanza står det likadant. Det stämmer alltså inte?
Där det finns SAS eller Star Alliance-lounger har man ju kvar access..
På short-haul bör väl tilläggas...Ok.
Tack för klargörandet.
I pressmeddelandet på avanza står det likadant. Det stämmer alltså inte?
Återigen, det är upp till var och en att avgöra. Sala VIP i Alicante och Lufthansa First Class Terminal i Frankfurt fyller olika syften.Exakt, jag har svårt att se att man kommer att sakna dessa lounger jättemycket. Fast Track kan jag förstå är trist om det försvinner på orter man ofta reser till, men tredjepartslounger, nja, de är ju sällan något att hänga i julgranen.
Exakt, jag har svårt att se att man kommer att sakna dessa lounger jättemycket. Fast Track kan jag förstå är trist om det försvinner på orter man ofta reser till, men tredjepartslounger, nja, de är ju sällan något att hänga i julgranen.
Jag hade kanske inte grinat över om de stängt ståplatsläktaren på T4 dock...Återigen, det är upp till var och en att avgöra. Sala VIP i Alicante och Lufthansa First Class Terminal i Frankfurt fyller olika syften.
Jag hade kanske inte grinat över om de stängt ståplatsläktaren på T4 dock...![]()