Senaste nytt

Stora förändringar i SAS loungeutbud och FastTrack

SASmackan

Medlem
Man kan inte vara Plus, det är kabinen man sitter i. ;)
Kan du bekräfta att Fast track finns idag som SAS Plus resenär på Palermo, Alicante, Birmingham, Budapest, Valencia, eftersom du skrev "de flygplatserna"?

Sorry. Jag skrev fel...

Du skrev: "Alltså, det är bara på 7 flygplatser som försvinner Fast track när man reser med SAS (...)"

Nu när jag reser ifrån till exempel Birmingham så försvinner Fast Track när jag reser med SAS. Så då försvinner ju Fast Track när jag reser med SAS - eller?

Och jag kan inte bekräfta något då jag faktiskt skrev "flera av de flygplatserna"
 

Dr. Miles

Expert
Jag har inte rest med SAS från de flygplatserna ( Palermo, Alicante, Birmingham, Budapest, Valencia ) så jag vet inte om SAS erbjuder Fast track idag eller inte.
Därför det vore bra om någon kunde bekräfta att man kunde använda Fast track på de flygplatserna som SAS Plus resenär förut eller inte.
 

Agö

Medlem
Jag har inte rest med SAS från de flygplatserna ( Palermo, Alicante, Birmingham, Budapest, Valencia ) så jag vet inte om SAS erbjuder Fast track idag eller inte.
Därför det vore bra om någon kunde bekräfta att man kunde använda Fast track på de flygplatserna som SAS Plus resenär förut eller inte.
Finns ingen FT på Alicante såvitt jag vet. Däremot försvinner loungen.
 

SASmackan

Medlem
Jag har sett fel här såklart mellan Lounger och Fast Track, men Birmingham har jag fått Fast Track som resande i Plus, Budapest mer oklart om det var för min EBD-status
 

peng

Medlem
Jag har sett fel här såklart mellan Lounger och Fast Track, men Birmingham har jag fått Fast Track som resande i Plus, Budapest mer oklart om det var för min EBD-status

Tittar man på sas fasttrack-sida (Fast Track - SAS så finns Birmingham fortfarande med, men inte de som är bortplockade enligt pdf-dokumentet, te x Milano och Geneve. Tittar man på web archive för den sidan från i april (Fast Track - SAS så finns dessa med, och även Budapest för SAS Plus. Så det känns som om dokumentet (eller web-sidan?) inte är helt korrekt.
 

SASmackan

Medlem
Tittar man på sas fasttrack-sida (Fast Track - SAS så finns Birmingham fortfarande med, men inte de som är bortplockade enligt pdf-dokumentet, te x Milano och Geneve. Tittar man på web archive för den sidan från i april (Fast Track - SAS så finns dessa med, och även Budapest för SAS Plus. Så det känns som om dokumentet (eller web-sidan?) inte är helt korrekt.

Det känns som om Birmingham har ramlat ur av misstag... oerhört märklig layout på hela listan och i det hela taget ogenomarbetad
 

DanielKif

Medlem
Jag har inte rest med SAS från de flygplatserna ( Palermo, Alicante, Birmingham, Budapest, Valencia ) så jag vet inte om SAS erbjuder Fast track idag eller inte.
Därför det vore bra om någon kunde bekräfta att man kunde använda Fast track på de flygplatserna som SAS Plus resenär förut eller inte.
I Birmingham fick jag och min familj fasttrack och tillgång till No1 lounge på mitt EBG. Detta var i juli i år.
 
En fråga ang lounge, kan man komma och gå som man vill eller är det bara en in passage som gäller?
Tänker då på om man inte har någon status utan bara en plus biljett som berättigar en till tillträde.
 
Toppen