jerixon
Medlem
Alltså jag förstår att det är en försämring, men för mig är det inte avgörande för SAS dock med de här försämringarna.
Jag har priority Pass och det går att få för ett väldigt överkomligt pris, de flesta destinationer där jag flyger har fortf fast track eller är så pass små flygplatser att det inte spelar någon roll.
Det som avgör oftast för mig är service och hantering när det väl blir problem, och där har jag haft strul med SAS ett par ggr i år.
Toppen var lite när strulet vid ombokningar från LPI var ganska stor, och SAS vägrade kompensera för vissa av de tillkommande utgifterna som det ger mig. Har haft problem med SKY TEAM tidigare ett par ggr också, men alltid fått igenom mina krav tillslut.
Jag kommer inte sluta flyga SAS, eller bojkotta något, men jag kommer förlägga en hel del flygningar till andra bolag, oavsett om Nextjet eller liknande carrier åter kommer till Linköping eller ej.
Life goes on =)
Jag har priority Pass och det går att få för ett väldigt överkomligt pris, de flesta destinationer där jag flyger har fortf fast track eller är så pass små flygplatser att det inte spelar någon roll.
Det som avgör oftast för mig är service och hantering när det väl blir problem, och där har jag haft strul med SAS ett par ggr i år.
Toppen var lite när strulet vid ombokningar från LPI var ganska stor, och SAS vägrade kompensera för vissa av de tillkommande utgifterna som det ger mig. Har haft problem med SKY TEAM tidigare ett par ggr också, men alltid fått igenom mina krav tillslut.
Jag kommer inte sluta flyga SAS, eller bojkotta något, men jag kommer förlägga en hel del flygningar till andra bolag, oavsett om Nextjet eller liknande carrier åter kommer till Linköping eller ej.
Life goes on =)