Senaste nytt

Slut på fakturabetalning med Betalo etc med SAS Mastercard?

Detta gäller bara betalo och billhop på mastercard? Kollade på Betalos sida dom har ju en avgifter/bonus kalkylator där man ser hur många eurobonus poäng man får genom att betala räkningar. Där finns Mastercard korten fortfarande med. Får ju hoppas Amex inte hittar på nåt sånt här.

Jag kan själv bekräfta att Betalo inte ger poäng med MC, även via Curve. Amex har ju aldrig tidigare krånglat med detta (förutom att strypa möjligheten att föra över pengar till bankkonton), till skillnad från SEB som konstant varit skeptiska.

Jag kan själv bekräfta att Betalo inte ger poäng med MC, även via Curve. Amex har ju aldrig tidigare krånglat med detta (förutom att strypa möjligheten att föra över pengar till bankkonton), till skillnad från SEB som konstant varit skeptiska.
Ok. Har bara använt betalo/billhop med Amex tills för en vecka sedan då jag fick för mig att använda MC.....

Surt om det är så.. Men om man nu skulle vilja använda MC så funkar Lufthansa M&M kortet utmärkt.

Toppen