Senaste nytt

Slut på fakturabetalning med Betalo etc med SAS Mastercard?

Ubbe

Medlem
Otroligt jobbigt för dig med sådan attityd när du har så fel. Det här kommer bli jobbigt att backa ifrån.
Jag har inte svårt att erkänna om jag har eller har haft fel.
Tråkigt och i mina ögon obra att du kommer med personangrepp om min "attityd".
IMHO
 
Last edited:
Hej!

Jag pratade med kundtjänst för SAS MC (SEB) igår och de bekräftade att 30 juni var sista dag för att kunna få poäng på kontantuttag, vilket också inkluderar att betala räkningar via Betalo etc.

Vet inte om det påverar er så mycket, men tänk även på att det inte heller går att få poäng vid betalning av CSN med SAS MC nu eftersom det står som kontantuttag.
 
Hej!

Jag pratade med kundtjänst för SAS MC (SEB) igår och de bekräftade att 30 juni var sista dag för att kunna få poäng på kontantuttag, vilket också inkluderar att betala räkningar via Betalo etc.

Vet inte om det påverar er så mycket, men tänk även på att det inte heller går att få poäng vid betalning av CSN med SAS MC nu eftersom det står som kontantuttag.

Är det bekräftat (av någon användare, inte av kundtjänst) att detta inte bara gäller för Betalo/Billhop utan även drabbar inbetalningar till CSN och Revolut?
 

Lasse Kongo

Medlem
Detta gäller bara betalo och billhop på mastercard? Kollade på Betalos sida dom har ju en avgifter/bonus kalkylator där man ser hur många eurobonus poäng man får genom att betala räkningar. Där finns Mastercard korten fortfarande med. Får ju hoppas Amex inte hittar på nåt sånt här.
 
Toppen