Senaste nytt

SJ Prio Black Mileage Run fram till sista April

Ja du nu har de gått hela helgen och min medlemsnivå är fortfarande GRÅ :( hmm undrar nu om de här verkligen fungerade...... Poängen ligger ju på mitt nivåpoängskonto (25 200 poäng) och då tycker man att de ska gå upp.... Har läst genom medlemsreglerna och där står de inget om flera separata biljetter bokade på samma tåg ska vara något problem eller snarare att de inte finns en regel emot det ;)

Ja du nu har de gått hela helgen och min medlemsnivå är fortfarande GRÅ :( hmm undrar nu om de här verkligen fungerade...... Poängen ligger ju på mitt nivåpoängskonto (25 200 poäng) och då tycker man att de ska gå upp.... Har läst genom medlemsreglerna och där står de inget om flera separata biljetter bokade på samma tåg ska vara något problem eller snarare att de inte finns en regel emot det ;)

När jag för första gången blev svart medlem så blev jag det strax efter midnatt dagen efter att själva 35 000 poängs-gränsen överskridits, så SJ kanske gör allt sådant manuellt och sett allt inte ser korrekt ut i ditt fall?

När jag för första gången blev svart medlem så blev jag det strax efter midnatt dagen efter att själva 35 000 poängs-gränsen överskridits, så SJ kanske gör allt sådant manuellt och sett allt inte ser korrekt ut i ditt fall?

Hoppas jag verkligen inte :O någon som nått sin nivå ännu?

Nirvana uppnådd:

Screen Shot 2013-03-11 at 17.39.18.png

Har uppdaterats någon gång efter lunch, oklart när.

Jag bokade utsprida resor och har gått från ~5000 poäng (det jag hade innan denna kampanj) till strax över 17000 idag. Gick över grå-spärren i fredags och har ännu inte fått statusen uppdaterad (hinner nog bli svart innan dom fattar att jag är grå).

För övrigt tror jag det finns det nog en bug i sj's system så statuspoängen kommer inte att försvinna om man får grå och svart kort samma samma intjäningsår, således får man svart i nästan tre år om man blir medlem och "reser" massor på kort tid...

Synd att SJ inte kör med roll-over-poäng. :)
Hade 47000p förra året, nu ligger jag på 847...

Har svart tom 2013-10-27 men det är tveksamt om jag kommer upp till svart i år igen, men är osäker på värdet med SJ Prio Svart
Det skulle vara iså fall att 25000p skulle vara värt 1400kr.

För egen del åker jag alltid 1:a klass och då ingår ju i princip alla förmåner förutom möjligheten att åka med ett tidigare tåg, men det har aldrig varit något problem, har aldrig behövt visa kortet.

Toppen