Senaste nytt

SJ Prio Black Mileage Run fram till sista April

Jo fast som jag förstod det så åker du inte samtidigt från Borlänge till Säter och Säter till Borlänge och byter tåg i farten när de passerar varandra som jag gör. :)

Jo fast som jag förstod det så åker du inte samtidigt från Borlänge till Säter och Säter till Borlänge och byter tåg i farten när de passerar varandra som jag gör. :)

Haha, okej..

Nej, jag kör "lagligt" så det inte blir några konstigheter. (Erbjudandet gäller ju fram till slutet på April så ingen brådska.)

Min status gick från vit till grå precis när jag gick över gränsen.

Säga vad man vill om SJ men dom är snabba på att uppdatera poängen osv på ens konto.
Det tycker jag är bra! :)

Det verkar lite slumpmässigt med bytet av nivå. Har passerat gränsen till grå med råge men är fortfarande vit. Poängen ramlar dock in omedelbart.

Jag undrar verkligen hur SJ har tänkt här... Det är tur att inte alla är lika galna som vi är, annars kommer värdet av det svarta kortet devalveras än mer, och då är det inte ens speciellt schysst för att vara deras högsta nivå som det är idag.

Jag tror inte vi ska tro att allmänheten är i närheten så galna som vi här.
Pratade med två vänner som har grått kort att det fanns en bra MR idé här,
trots att de åker ganska mycket hade de svårt att se "poängen" att tjäna poäng samt få svart kort.

Toppen