Senaste nytt

SJ Prio Black Mileage Run fram till sista April

SJ Prio Medlemssidor

Här ser du bland annat poängkonto och genomförda köp. För att få tillgång medlemssidorna behöver du ange din säkerhetskod, som skickas tillsammans med medlemskortet till din folkbokföringsadress..

Ah.. vad segt.

Någon som vet hur många månader det tar innan SJ skickar hem kortet? :rolleyes:
Kan inte se poängsaldot förrän jag fått hem kortet/koden.

Men så länge jag är inloggad på SJ.se och gör en bokning bör väl poängen ändå hitta vägen till mitt konto även om jag inte fått kortet fysiskt?

Nu fick jag min säkerhetskod på mailen.

Datum Händelse Biljettnummer Poäng Varav nivåpoäng
2013-03-09 Poängintjäning vid registrering 500 500
2013-03-09 Poängintjäning vid registrering, E-postadress 500 500
2013-03-09 Falun C - Borlänge C, 2 klass SZKxxxxxxxxx 60 60
2013-03-09 Kampanj SJ 3000 SZKxxxxxxxxx 1 000 1 000

Gårdagens resa kom med. :)

Trevligt att man fick poäng vid registrering också..

Det här låter lite för bra för att vara sant. Bara poängen i sig är ju prisvärda. Undrar hur länge de kommer att låta det rulla på och om framtida kampanjer kommer att se annorlunda ut?!

Förstår jag det här rätt?

Uppgradering
När du under innevarande medlemsår samlat tillräckligt med nivåpoäng för nästa nivå uppgraderas du direkt och ett nytt medlemskort kommer med posten. Din nya och högre medlemsnivå gäller resten av ditt nuvarande medlemsår samt hela nästa.

Så om jag blir Black nu i April så har jag den statusen till April 2015?

Last edited:
April 2015
Förutsatt att du blir medlem April 2013 så sträcker sig ditt innevarande år till April 2014, och nästa år till April 2015

Last edited:
April 2015
Ditt innevarande år sträcker sig till April 2014, och nästa år till April 2015

Givetvis, menade April 2015. (gjorde en typo bara.)
I April 2015 blir jag sedan nedgraderad till grått kort och har det således till 2016 i April.

Detta känns riktigt värt även om jag inte åker tåg varje dag. :)

Får tacka gdaily för ett riktigt bra tips!

Last edited:
Det här låter lite för bra för att vara sant. Bara poängen i sig är ju prisvärda. Undrar hur länge de kommer att låta det rulla på och om framtida kampanjer kommer att se annorlunda ut?!

Flygbolagen börjar tyvärr lära sig, men SJ lär nog inte komma in i matchen detta århundrade. Denna kampanj är jättebra, ur marknadsavdelningens perspektiv. De har svårt att förstå att folk kan tänka sig att åka en väldigt kort och billig sträcka bara för att få dessa poäng.

Folk på FT har gjort mycket värre saker än detta - hittar inte länken nu, men en kille köpte ju upp alla F-biljetter LAX-LAS-LAX för att få bonuspoäng för att han flög en sträcka i F. Eller varför inte köpa chokladpudding... (Den som inte vet vad jag pratar om gör helt rätt i att lära sig lite om hur forumets sökfunktion funkar, ni får en fin läsning när ni hittar rätt...)

Toppen