Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Nej, inte från Europa. Du kan boka gamla Suites t.ex PEK-SIN och AKL-SIN men ingen har lyckats mig veterligen att boka gamla eller nya suites från Europa. I business class från London kan du dock boka nya A380 och få nya business class. Om du vill boka nya suites för poäng får du samla KrisFlyer-poäng. Det går dock som @Abbs nämner att boka F från London men enbart med 777-300ER.

Man kan booke SIN-HKG-SIN med nye suiter for EB-poeng nå. Har en bekreftet booking i oktober.

När bokade du?

Onsdag.

Er faktisk SQ856.

8F4E8005-0C51-4429-A769-282A7DAB59F3.jpeg

inte helt relevant då jag har en köpt biljett men...
Har en bokning där LH nu slopat Första klass min dag, kan åka en dag tidigare, men missar du nya A380 suites.
Finns avgångar med 777-300 och 777-300ER
Är det någon direkt skillnad på dessa, eller ska jag helt sonika behålla resan (24h längre tid i HKG som effekt, på bekostnad av tid i Singapore).

Resan är ren nöjesresa där inga saker är bokade ännu... (hotell, restauranger etc).

Ville bara tipsa om att det finns två platser på Sön (29) CPH - SIN).
Såg även ut som att tillgängligheten ifrån Hong Kong var ok denna vecka. Dock fick jag inte routa Hongkong - Singapore - Bali.

Ville bara tipsa om att det finns två platser på Sön (29) CPH - SIN).
Såg även ut som att tillgängligheten ifrån Hong Kong var ok denna vecka. Dock fick jag inte routa Hongkong - Singapore - Bali.
När du säger "såg", menar du att Tallinn sökte för dig, eller har du hittat nåt sätt att söka tillgänglighet online?
Jag frågade Tallinn (Kristina, som jag pratat med flera gånger tidigare) och hon sa att det fanns ingen SQ F från CPH/LHR/ZRH (jag frågade inte om ZRH, men hon valde att leta ändå) under hela oktober. Och ingen retur till Europa under hela februari+mars. Däremot så finns det plats på PEK-SIN i princip varje dag, på flera avgångar.
Intressant att de inte godkände HKG-SIN-DPS. Hur ska man boka den sträckan för Eurobonuspoäng annars?!

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Toppen