Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Tongen2

Medlem
Vill även fortsätta informera om att Singapore Airlines, släpper sina första klass biljetter till HK 1 månad i förväg (drygt).
Tack för info!
Om drygt en månad så ska jag och sambon på en tur ner till Bali och detta känns ju som att det kan bli en ganska trevlig tur! Sett att FRA-HKG haft awardplatser i first rätt ofta nu på senaste. Så det är la bara att hoppas på det när vi åker!
Kunglig info!
 
Tack för info!
Om drygt en månad så ska jag och sambon på en tur ner till Bali och detta känns ju som att det kan bli en ganska trevlig tur! Sett att FRA-HKG haft awardplatser i first rätt ofta nu på senaste. Så det är la bara att hoppas på det när vi åker!
Kunglig info!

Var har du sett det? Man kan väl inte se det på United eller Awardfares?
 

Tongen2

Medlem
Var har du sett det? Man kan väl inte se det på United eller Awardfares?
Jag har sökt på awardfares men de resorna ligger i närtid, idag och typ 4 dagar framåt i tiden, men de har varit rätt frekvent nu några veckor att det synts tillgänglighet både från MUC och FRA. Om det finns om en månad får vi se då, det ser jag ju inte redan nu.
 

Johan Gott

Medlem
Instämmer med föregående/

Först och främst hittar ni en liten review av nya Suites som jag gjorde här: [Semi-Live] Tonton på tur | Sida 32 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Jag har senaste månaden sökt och det finns konstant platser från både PVG och HKG - lite sända från SIN.

Många gången finns det även 3 platser. Jag har dock inte varit med om 4 platser.

Hur man söker? Ring in och fråga! Hittar ni platser på datum som inte platsar er - skriv här för att hjälpa andra :)

Går det att söka tillgänglighet online eller bara hos Tallin?
 
Toppen