Det har SAS aldrig gjort men det finns en rad andra sajter som visar olika typer av F.SAS awardsida visar inte First så nej du kan inte söka fram detta online utan du måste ringa in
Det har SAS aldrig gjort men det finns en rad andra sajter som visar olika typer av F.SAS awardsida visar inte First så nej du kan inte söka fram detta online utan du måste ringa in
Ja, men mig veterligen inte SQ F förutom de själva och eventuellt Lufthansa. Har funnits några sätt att gissa tidigare från Köpenhamn men det är ju snart slut också.Det har SAS aldrig gjort men det finns en rad andra sajter som visar olika typer av F.
har du samma uppfattning som @TheTravelGuy att det fanns platser enkom 1 månad i förväg (drygt) eller bokade du sin tidigare?Instämmer med föregående/
Först och främst hittar ni en liten review av nya Suites som jag gjorde här: [Semi-Live] Tonton på tur | Sida 32 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Jag har senaste månaden sökt och det finns konstant platser från både PVG och HKG - lite sända från SIN.
Många gången finns det även 3 platser. Jag har dock inte varit med om 4 platser.
Hur man söker? Ring in och fråga! Hittar ni platser på datum som inte platsar er - skriv här för att hjälpa andra![]()
Jag bokade min cirka 36h innan avgång.har du samma uppfattning som @TheTravelGuy att det fanns platser enkom 1 månad i förväg (drygt) eller bokade du sin tidigare?
Kanske dum fråga, men får man pyjamas på sträckan CPH-SIN? Tolkat att man får det på long haul-flygningar.
Tack, yes det kommer jag att göra, funderade på om jag själv skulle ta med några bekvämare kläder att sova i och kom på att jag borde få det på planet.Om du flyger First så får du det. Business vet jag inte.