Tonton
Medlem
Cirka 10 dagars framåt, och släpps mer nära inpå. just nu går det inte att se online, så du får ringa och fråga.Har du någon info hur många dagar innan ungefär? Då är det inte helt kört. Skall hålla ögonen öppna då.
Cirka 10 dagars framåt, och släpps mer nära inpå. just nu går det inte att se online, så du får ringa och fråga.Har du någon info hur många dagar innan ungefär? Då är det inte helt kört. Skall hålla ögonen öppna då.
Nej, inte från Europa. Du kan boka gamla Suites t.ex PEK-SIN och AKL-SIN men ingen har lyckats mig veterligen att boka gamla eller nya suites från Europa. I business class från London kan du dock boka nya A380 och få nya business class. Om du vill boka nya suites för poäng får du samla KrisFlyer-poäng. Det går dock som @Abbs nämner att boka F från London men enbart med 777-300ER.
När bokade du?Man kan booke SIN-HKG-SIN med nye suiter for EB-poeng nå. Har en bekreftet booking i oktober.
Grattis, de har ju blandade avgångar där så jag har bara sett F på 777 typ SQ856Man kan booke SIN-HKG-SIN med nye suiter for EB-poeng nå. Har en bekreftet booking i oktober.
Snyggt! Nu börjar jakten
Var ser du dom?Ville bara tipsa om att det finns två platser på Sön (29) CPH - SIN).
Såg även ut som att tillgängligheten ifrån Hong Kong var ok denna vecka. Dock fick jag inte routa Hongkong - Singapore - Bali.
När du säger "såg", menar du att Tallinn sökte för dig, eller har du hittat nåt sätt att söka tillgänglighet online?Ville bara tipsa om att det finns två platser på Sön (29) CPH - SIN).
Såg även ut som att tillgängligheten ifrån Hong Kong var ok denna vecka. Dock fick jag inte routa Hongkong - Singapore - Bali.