Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Tack!

Är det någon som lyckades boka SQ First på andra rutter som ex. CDG-SIN där de kör 77W? Har försökte läsa mig till det i denna och andra trådar men hittar bara att CDG nämns men inte mer.
ja det finns några exempel från EU till SIN, men inte så många, och allt har varit i 777, inga 380 platser i first.
LHR är vad jag sett, agent har hävdat till mig de bokat från FRA också dock men kan inte minnas jag sett det i tråden om lyckade bokningar.

ja det finns några exempel från EU till SIN, men inte så många, och allt har varit i 777, inga 380 platser i first.
LHR är vad jag sett, agent har hävdat till mig de bokat från FRA också dock men kan inte minnas jag sett det i tråden om lyckade bokningar.

Tack!
Värt att fråga då helt enkelt om man ändå ringer.

Blir alla bokningar CPH-SIN-XXX alltid married segments?

Jag har en bokning som jag vill ändra i där jag vet när jag sökte fram den att
hemresan AKL-SIN-CPH i F bara fanns om man sökte på hela sträckan och inte delsträckorna
men utresan CPH-SIN i F och SIN-SYD i C fanns individuellt.

Nu när jag ringde in så sa Talinn att det inte gick att ändra utresan på grund av married segments?

Så frågan är blir det alltid married segments eller var det ett standard 1a svar där de bara sa det innan
de började kolla om denna faktiskt omfattade av married segments?

Dvs är det läge på HUACA eller får man gilla läget?

Blir alla bokningar CPH-SIN-XXX alltid married segments?

Jag har en bokning som jag vill ändra i där jag vet när jag sökte fram den att
hemresan AKL-SIN-CPH i F bara fanns om man sökte på hela sträckan och inte delsträckorna
men utresan CPH-SIN i F och SIN-SYD i C fanns individuellt.

Nu när jag ringde in så sa Talinn att det inte gick att ändra utresan på grund av married segments?

Så frågan är blir det alltid married segments eller var det ett standard 1a svar där de bara sa det innan
de började kolla om denna faktiskt omfattade av married segments?

Dvs är det läge på HUACA eller får man gilla läget?
Upplever samma sak själv. Pratade dock med vanliga sas supporten och de ringde någon på Singapore som bröt upp married segment åtminstone var det vad han sa till mig.

Upplever samma sak själv. Pratade dock med vanliga sas supporten och de ringde någon på Singapore som bröt upp married segment åtminstone var det vad han sa till mig.
Hmm hade du någon schedule change eller liknande? ( Tallinn sa att det var enda fallet detta kunde ske )
Var det en 2-4-1 eller vanlig bokning ( du nämner vanliga supporten )?

Var en 2-4-1 bokad med vanliga supporten. Sjukt service minded kille jag pratade med.
Tallinn var väldigt bångstyriga så fick boka med vanliga supporten istället.
Vilken tid ringde du in? var det efter kl 17 ? får väl testa Huaca till "vanliga" istället och hoppas på samma kille...

Toppen