Magnus Lindskog
Medlem
Har själv försökt ringa och hitta F ifrån SIN-SYD men det fanns inget under hela december. Så försökte få till ett lite längre stop i SIN för att kunna åka in till stan. Har avgång SIN-SYD 10:30 och ville boka om till 20:40 men det gick inte där fanns tre biljetter men gick inte att kombinera med min resa. Så tänkte där går en flight dagen efter 24 dec 00:45 och det fanns business. Först pratade jag med en tjej som sa att det skulle gå att boka den men jag ville tänka lite på det. Bestämde mig för att ringa in och boka 00:45 SIN-SYD men då sa en annan tjej att det inte gick. Så nu undrar man ju ifall någon skulle kunna släppa igenom den manuellt ifall dem inte har så bra koll eller systemet skulle sätta stop. Jag landar 05:55 i SIN så det blir inte mer än 24h så det borde inte va något problem. Någon som har några tankar om detta?
Har en sagt att det går och en sagt att det inte går så hade jag definitivt försökt testa igen och se. Det är ju uppenbart att det kommer väldigt många olika besked från Tallinn och att mycket beror på vem man pratar med. O de verkar ju även som många säger nej till en sak utan att faktiskt testa den så då gäller det ju att ligga på lite så att de verkligen försöker genomföra bokningen också.