Jupp tråkigt att vi kollade ungefär samma datum. (Retur via FRA 21/11). Men jag tänker mig att Palmen kan tänka sig ta en för laget och kolla lite andra datumSom jag sa alltså![]()
Jupp tråkigt att vi kollade ungefär samma datum. (Retur via FRA 21/11). Men jag tänker mig att Palmen kan tänka sig ta en för laget och kolla lite andra datumSom jag sa alltså![]()
Du menar November nu? Inte December? Du skrev december tidigare men isf stämmer inte datapunkterna. vilket var det?Så där då var allt klart. Jag kan bekräfta att det verkar stämma. Bokade 4/11 och fanns tillgänglighet 2/11 och 4/11 men inte 1/11 och 3/11. Men jag tror det behövs några fler datapunkter![]()
Frågan är hur det är med den 5e november som du inte nämnde hade tillgänglighet, men enligt matrix så säljer de 4 platser (kan ju blivit avbokningar nyligen).Som jag sa alltså![]()
Nej jag kommer inte ringa till Tallinn "för skojs skull" och sitta i kö när jag inte ska boka något.Jupp tråkigt att vi kollade ungefär samma datum. (Retur via FRA 21/11). Men jag tänker mig att Palmen kan tänka sig ta en för laget och kolla lite andra datum![]()
Du menar November nu? Inte December? Du skrev december tidigare men isf stämmer inte datapunkterna. vilket var det?
Frågan är hur det är med den 5e november som du inte nämnde hade tillgänglighet, men enligt matrix så säljer de 4 platser (kan ju blivit avbokningar nyligen).
Gör man om sökningen nu kan vi se att den 4e november som nu bokats inte längre har 3 eller 4 platser tillförsäljning.
Visa bifogad bild 103226
Bokade du 2 platser @Gargamel
Om du gjorde det stämmer det bra, bokade du bara en plats så stämmer det inte med att man kan söka för 3 personer för att hitta 1 award-plats.
Jag bokade 7/11, fanns då 4 platser enligt ITA. Tallinn sa dock inte att det fanns den 5e, men kan varit jag som bara uppfattade 2,4,6,7 November AMS-SIN.Frågan är hur det är med den 5e november som du inte nämnde hade tillgänglighet, men enligt matrix så säljer de 4 platser (kan ju blivit avbokningar nyligen).
Gör man om sökningen nu kan vi se att den 4e november som nu bokats inte längre har 3 eller 4 platser tillförsäljning.
Visa bifogad bild 103226
Bokade du 2 platser @Gargamel
Om du gjorde det stämmer det bra, bokade du bara en plats så stämmer det inte med att man kan söka för 3 personer för att hitta 1 award-plats.
Ingen aning om det är kört, testa, har gått förut.Tack @palmen för gedigen research. Dina screenshots från ITA Matrix gav mig modet att våga tjata på Tallinn, har nu bokat 2 st First ut från AMS-SIN 26/12 2020. Jag ska försöka hitta tillbaka senare, när det nu släpps (?). Men visst är det rätt helkört med å hitta 2st award-First från SIN-AKL?
Inte kört, vi har vräkt oss i F suites på award på den sträckan.Tack @palmen för gedigen research. Dina screenshots från ITA Matrix gav mig modet att våga tjata på Tallinn, har nu bokat 2 st First ut från AMS-SIN 26/12 2020. Jag ska försöka hitta tillbaka senare, när det nu släpps (?). Men visst är det rätt helkört med å hitta 2st award-First från SIN-AKL?
Brukar vara 354-356 lite beroende på hur dagarna infaller.Ingen aning om det är kört, testa, har gått förut.
355 dagar innan släpps SQ om jag kommer ihåg rätt, eller om det var 359.