Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Så där då var allt klart. Jag kan bekräfta att det verkar stämma. Bokade 4/11 och fanns tillgänglighet 2/11 och 4/11 men inte 1/11 och 3/11. Men jag tror det behövs några fler datapunkter :)
Du menar November nu? Inte December? Du skrev december tidigare men isf stämmer inte datapunkterna. vilket var det?

Som jag sa alltså ;)
Frågan är hur det är med den 5e november som du inte nämnde hade tillgänglighet, men enligt matrix så säljer de 4 platser (kan ju blivit avbokningar nyligen).
Gör man om sökningen nu kan vi se att den 4e november som nu bokats inte längre har 3 eller 4 platser tillförsäljning.
upload_2020-1-7_13-16-14.png

Bokade du 2 platser @Gargamel
Om du gjorde det stämmer det bra, bokade du bara en plats så stämmer det inte med att man kan söka för 3 personer för att hitta 1 award-plats.

Du menar November nu? Inte December? Du skrev december tidigare men isf stämmer inte datapunkterna. vilket var det?

Jag skrev fel i min första post men korrigerade det till sen oktober, tidig december

Frågan är hur det är med den 5e november som du inte nämnde hade tillgänglighet, men enligt matrix så säljer de 4 platser (kan ju blivit avbokningar nyligen).
Gör man om sökningen nu kan vi se att den 4e november som nu bokats inte längre har 3 eller 4 platser tillförsäljning.
Visa bifogad bild 103226

Om du gjorde det stämmer det bra, bokade du bara en plats så stämmer det inte med att man kan söka för 3 personer för att hitta 1 award-plats.

Jag bokade 2 platser

Visa bifogad bild 103226

Jag bokade 7/11, fanns då 4 platser enligt ITA. Tallinn sa dock inte att det fanns den 5e, men kan varit jag som bara uppfattade 2,4,6,7 November AMS-SIN.

Tack @palmen för gedigen research. Dina screenshots från ITA Matrix gav mig modet att våga tjata på Tallinn, har nu bokat 2 st First ut från AMS-SIN 26/12 2020. Jag ska försöka hitta tillbaka senare, när det nu släpps (?). Men visst är det rätt helkört med å hitta 2st award-First från SIN-AKL?

Tack @palmen för gedigen research. Dina screenshots från ITA Matrix gav mig modet att våga tjata på Tallinn, har nu bokat 2 st First ut från AMS-SIN 26/12 2020. Jag ska försöka hitta tillbaka senare, när det nu släpps (?). Men visst är det rätt helkört med å hitta 2st award-First från SIN-AKL?
Ingen aning om det är kört, testa, har gått förut.
355 dagar innan släpps SQ om jag kommer ihåg rätt, eller om det var 359.

Inte kört, vi har vräkt oss i F suites på award på den sträckan. :)

Toppen