Taggen
Medlem
Ja, hoppas nu de är lika generösa som de var med CPH-SIN.Underbara nyheter! Trevligt när nya möjligheter öppnar sig och ens kära poäng får fler användningsområden!
Ja, hoppas nu de är lika generösa som de var med CPH-SIN.Underbara nyheter! Trevligt när nya möjligheter öppnar sig och ens kära poäng får fler användningsområden!
Verkar som det på första rapporten med tanke på att det fanns 2 platser. Vilken "guldgruva" det är med eurobonuspoäng ibland. Borde gå att lista ut tillgänglighet med hjälp av matrix och titta antal säten till försäljning.Ja, hoppas nu de är lika generösa som de var med CPH-SIN.
Verkar som det på första rapporten med tanke på att det fanns 2 platser. Vilken "guldgruva" det är med eurobonuspoäng ibland. Borde gå att lista ut tillgänglighet med hjälp av matrix och titta antal säten till försäljning.
Kan du boka åt mig med dina poäng?Jag tänkte ringa in imorgon och boka lite SQ F. Kan passa på att göra lite undersökningar![]()
Antingen är de flera i Tallinn som har den attityden eller så har du hamnat hos samma handläggare som envist hävdar detta med bestämdhet utan att ens försöka att söka. Den/De personer borde få lära sig lite hur det fungerar...Jag ringde tallin och fråga om dom hade två first från Frankfurt eller London till Singapore runt 17 december och hon meddela mig nästan direkt att det inte fanns några biljetter alls. Jag frågade henne om hon verkligen ”hann” kolla och hon svara tvärsäkert att dom inte hade och att Singapore inte släpper biljetter så tidigt... jag sa att det absolut inte stämmer och fråga om hon kunde kolla en gång till runt det datumet och hon sucka direkt... efter en kort tystnad så säger hon: i found one on the 17th... nu hitta jag inte två men från allra första början hitta hon ingen... man måste stå på sig !
Antingen är de flera i Tallinn som har den attityden eller så har du hamnat hos samma handläggare som envist hävdar detta med bestämdhet utan att ens försöka att söka. Den/De personer borde få lära sig lite hur det fungerar...