Ring vid 09:00 om du inte vill få skavsår i örat av pausmusikenDå är det med andra ord läge att ringa Tallinn typ varje dag här framöver och checka om de går å ändra Business till First på den flighten :O högt blodtryck på ingående
Brukar det finnas F mellan SIN-HND? Isåfall är det med NH eller SQ?Lyckades idag boka om hemresa på min och dotterns höstlovsresa där det nu plötsligt fanns F tillgänglighet på SQ326 med avgång 31/10.
Körde @palmen ’s trick och sökte på ITA Matrix (sökte 4 för att e 2). Fick upp pris på det viset även på utresanSQ325 den 24/10 men där kunde Tallin inte se någonting ....... jaja, nu är F ordnat på ett av långbenen. Försökte också få F på anslutningarna till HND men där sa tjejen i Tallin att dessa var ”not released yet”....
Har aldrig sett med SQ på den sträckan.Brukar det finnas F mellan SIN-HND? Isåfall är det med NH eller SQ?
Brukar det finnas F mellan SIN-HND? Isåfall är det med NH eller SQ?
SQ har nya sviterna SIN-NRT from 20:e januari. Dock har jag aldrig sett att det går att boka F Singapore-Tokyo dessvärre. Du skulle kunna boka SIN-PVG i nya sviterna och sedan Business sista biten med ANA till Tokyo, jag hade en sådan bokning i november men jag ändrade den.Nej jag var förvirrad.....
Såg nu att när ombokningar gick igenom så var det equipment change på SIN-HND samt HND-SIN. Ursprungligen var det 777 på de benen men nu var det ändrat till A350-900. Har redan Biz bokat på de benen så de får väl ligga som de gör. Kommer inte längre fram liksom!![]()
Ingen First-tillgång på dessa flighter idag i alla fall enligt Tallinn.
Blir å ringa igen imorgon!
SQ 281 SIN > AKL 27/12 08:45
SQ 285 SIN > AKL 27/12 22:25
SQ 241 SIN > SYD 27/12 07:05
SQ 231 SIN > SYD 28/12 00:45