Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

palmen

Moderator
Trodde inte det gick att få F på A380 med Singapore så jag antar att det är 777:an eller nån som vet om de ändrats? de uppdaterar ju sina regler hela tiden så svårt att hänga med.
Det går att få till Auckland, dock är det inte suites. En del andra program kan även boka Shanghai som körs med suite, inte hört någon som bokat den med eurobonus dock.
 

ELOS

Medlem
Någon som lyckats boka first vidare från Singapore till Sydney eller Melbourne?
 
Last edited:

Taggen

Medlem
Det går att få till Auckland, dock är det inte suites. En del andra program kan även boka Shanghai som körs med suite, inte hört någon som bokat den med eurobonus dock.

Jodå, det går att boka till Auckland men det är ”gamla” suites, inte de nya. Dock kan jag inte svara på om du måste routa CPH-AKL i first för att få upp flighten eller om du kan boka SIN-AKL separat och få upp tillgänglighet.
 

trollet

Medlem
Jodå, det går att boka till Auckland men det är ”gamla” suites, inte de nya. Dock kan jag inte svara på om du måste routa CPH-AKL i first för att få upp flighten eller om du kan boka SIN-AKL separat och få upp tillgänglighet.
Hej Taggen ! Vi har bokat First CPH-SIN-AKL (vidare till Rarotonga x class ) i en "rout" . Fråga: hur vet man att "gamla" suites ? Det enda som står i bokningen är Singapore Airlines • SQ 285Airbus A380-800Suites. Var hittar man infot.. ?
 

Taggen

Medlem
Hej Taggen ! Vi har bokat First CPH-SIN-AKL (vidare till Rarotonga x class ) i en "rout" . Fråga: hur vet man att "gamla" suites ? Det enda som står i bokningen är Singapore Airlines • SQ 285Airbus A380-800Suites. Var hittar man infot.. ?
Man kan se layouten i Expertflyer. Du kan också mata in ditt flightnummer på Seatgurus hemsida.

Gamla suites:
0369B543-C3A4-44CC-8DF7-C55FE7B06145.png

Nya suites:
090DBBFF-7D51-4671-BC09-5A814A8A36DD.png
 
Toppen