Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Bokas SQ F-awards I "O"? Förstår att det är orelevant för sökningar, men någon som fått en biljett utställd som kan bekräfta bokningsklassen?

Är man ute efter att boka awards sommaren 2018 till Australien i F är man sent ute. Det är inget spydigt med det utan ett krasst konstaterande.

Vad är det du menar att jag inte vet i det här fallet?
Ja visst, det må så vara. Men du hade absolut kunnat ge tipset om var man kan söka awardtips utan det jag åsyftade som spydigt. Skrev "om man inte vet", så jag hänvisar i övrigt till vad jag skrev. Inget innehöll "du vet inte".

Ja visst, det må så vara. Men du hade absolut kunnat ge tipset om var man kan söka awardtips utan det jag åsyftade som spydigt. Skrev "om man inte vet", så jag hänvisar i övrigt till vad jag skrev. Inget innehöll "du vet inte".
Så det du menar är att om man inte har koll på exakt tillgänglighet alla dagar ska man inte svara? Isåfall kan alla som frågar om awardplatser sluta direkt eftersom ingen här vet tillgängligheten för Eurobonus med säkerhet.

Och vad ska man göra när folk frågar efter en resa till/från CHP? Om man inte ifrågasätter om det verkligen är CHP som avses så blir det nästan garanterat fel.

Så det du menar är att om man inte har koll på exakt tillgänglighet alla dagar ska man inte svara? Isåfall kan alla som frågar om awardplatser sluta direkt eftersom ingen här vet tillgängligheten för Eurobonus med säkerhet.

Och vad ska man göra när folk frågar efter en resa till/från CHP? Om man inte ifrågasätter om det verkligen är CHP som avses så blir det nästan garanterat fel.
Vad värre är att när man eventuellt faktiskt vill till CHP så är det ingen som kommer tro på det (jag försöker övertala min fru men hon förstår inte riktigt varför jag vill dit) .

Jag antar att du menar sommaren 2019? Annars är du väldigt sent ute.

Till Australien är det få som flyger med förstaklass - jag vill minnas att det bara är Thai och Singapore Airlines. Både är bokningsbara nästan ett år i förväg så det är bara att leta platser och boka.

SAA South African Airways flyger väl first till Perth om jag minns rätt

Hur var det, lyckades någon att boka ut från London, Paris eller Frankfurt till Singapore i First? Eller var det bara från CPH sedan "Regionala" rutter i Asien? ping @simon_says91
Någon enstaka bokning har kunnat göras LHR-SIN, men det är tydligen väldigt svårt att hitta sådana platser så man ska ha stor tur om man kan boka det med Eurobonus.

Toppen