Alltså vadå "antar att du menar 2019"? Personen skrev i sommar, kan du inte svara om du vet istället för att skriva så spydigt? Vet du inte går det att avstå från att svara helt.Jag antar att du menar sommaren 2019? Annars är du väldigt sent ute.
Till Australien är det få som flyger med förstaklass - jag vill minnas att det bara är Thai och Singapore Airlines. Både är bokningsbara nästan ett år i förväg så det är bara att leta platser och boka.
Jag har sökt på ett par sträckor i Asien som har First, T ex Shanghai, men Eurobonus har inte hittat någon tillgänglighet i First, bara Business (SAS EB, inte Tallinn) trots att det "ser glest ut" via ExpertFlyer. Finns vad jag vet inget sätt att kolla själv online så du får ringa in och fråga.Är det någon som kan återkoppla om det släppts upp tillgänglighet i F på fler avgångar intra asien med SQ? Dvs. på 77W och 388. Samt F tillgänglighet på rutterna från FRA och LHR?
@bnr informerade om ett enkelt knep för att kolla tillgänglighet på Singapore Airlines förstaklass på sträckan Köpenhamn-Singapore: [GUIDE]Hur man söker Lufthansa First Awards via Lifemiles | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor Så vitt jag vet finns det tyvärr inga knep för att enkelt kolla upp tillgängliga på andra sträckor med Singapore Airlines i förstaklass.hva er beste måten å få en first til australia i sommer ? fulgte tips hetr i fjor om å vente til 14 dager før som var effektivt. Er det mulig på alle flyseskap i staraliance?
Jag har sökt på ett par sträckor i Asien som har First, T ex Shanghai, men Eurobonus har inte hittat någon tillgänglighet i First, bara Business (SAS EB, inte Tallinn) trots att det "ser glest ut" via ExpertFlyer. Finns vad jag vet inget sätt att kolla själv online så du får ringa in och fråga.
Jakarta och Brunei brukar vara lätta att hitta platser på i förstaklass, men du kanske menar lite längre sträckor (och intressantare resmål)?Är det någon som har lyckats boka First med SQ intra-Asia?
Ja, i Business är det ju vanlig I-klass som syns både på ExpertFlyer, Lifemiles och United. Men F som bara kan bokas med Eurobonus har jag inte sett.Jag har bokat PVG-SIN SQ833 i A388 i business (via Tallinn). Dock har jag ringt och frågat om tillgänglighet i First hos Tallinn över olika månader 0-365 dagar men verkar inte finnas First alls. Är det någon som har lyckats boka First med SQ intra-Asia?
Notera att SQ833 enligt rykten kommer få nya A380 med nya kabinen i höst
Jag hoppa verkligen att @agehall inte avstår att svara, under de 7 år jag har varit här på BC så är en av de personer som har givit de bästa informationer och kunskaper här på BC tillsammans med en handfull andra medlemmar, hoppas han inte följer ditt dåliga råd att avstå att svara.Alltså vadå "antar att du menar 2019"? Personen skrev i sommar, kan du inte svara om du vet istället för att skriva så spydigt? Vet du inte går det att avstå från att svara helt.
Alltså vadå "antar att du menar 2019"? Personen skrev i sommar, kan du inte svara om du vet istället för att skriva så spydigt? Vet du inte går det att avstå från att svara helt.
Alltså vadå "antar att du menar 2019"? Personen skrev i sommar, kan du inte svara om du vet istället för att skriva så spydigt? Vet du inte går det att avstå från att svara helt.
Jag hoppa verkligen att @agehall inte avstår att svara, under de 7 år jag har varit här på BC så är en av de personer som har givit de bästa informationer och kunskaper här på BC tillsammans med en handfull andra medlemmar, hoppas han inte följer ditt dåliga råd att avstå att svara.
Är man ute efter att boka awards sommaren 2018 till Australien i F är man sent ute. Det är inget spydigt med det utan ett krasst konstaterande.
Vad är det du menar att jag inte vet i det här fallet?