Senaste nytt

Singapore Airbus 350 eller Austrian Boeing 777?

inka

Medlem
Edit: kan låna tråden lite och fråga om vilka säten (av de tillgängliga enligt bilden nedan) som rekommenderas när vi flyger 2 tillsammans? Funderar på att byta till rad 8.
Vad jag förstår så är rad 8 en egen avdelad del i business med enbart totalt 6 säten, så verkar ju bra när man reser 2, nackdelen kanske är toalett och "gallery" precis framför? Men är bara mina egna spekulationer, har inte flugit business med Austrian (än).
 

gneken

Medlem
Öppnas tronsäten på rad 1,3 och 5 upp vid incheckning eller måste man alltid betala för dessa?
Har ett flyg från BKK->VIE i november där jag valt ett tronsäte på rad 7. Vet inte riktigt om jag gillar den då den är så nära kanten + nära toaletten. Någon annan som provat den platsen?
 

folo

Medlem
Har ett flyg från BKK->VIE i november där jag valt ett tronsäte på rad 7. Vet inte riktigt om jag gillar den då den är så nära kanten + nära toaletten. Någon annan som provat den platsen?

Inte provat själv men gjorde samma research på 7A nyligen och hittade lite videos där man ser sätet i förbifarten:


 
Öppnas tronsäten på rad 1,3 och 5 upp vid incheckning eller måste man alltid betala för dessa?
Har ett flyg från BKK->VIE i november där jag valt ett tronsäte på rad 7. Vet inte riktigt om jag gillar den då den är så nära kanten + nära toaletten. Någon annan som provat den platsen?
Ja dom öppnas upp. Åkte samma sträcka i januari 2022
 

Brogren

Medlem
Vad jag förstår så är rad 8 en egen avdelad del i business med enbart totalt 6 säten, så verkar ju bra när man reser 2, nackdelen kanske är toalett och "gallery" precis framför? Men är bara mina egna spekulationer, har inte flugit business med Austrian (än).

Satt på rad 8 under en flygning till Bangkok och stördes varken av galley eller toaletter som är i närheten. Riktigt trevligt med en egen liten minikabin. Hade bokat samma igen.
 

ante_77

Medlem
@inka Jag har en awardbokning utan någon status hos Austrian. Kan välja platser enl nedan. Hela rad 1, mittplatserna på rad 2 och alla tronsäten har varit blockade sedan bokning.

Edit: kan låna tråden lite och fråga om vilka säten (av de tillgängliga enligt bilden nedan) som rekommenderas när vi flyger 2 tillsammans? Funderar på att byta till rad 8.

Behöver bägge korridoråtkomst?
 
Toppen