Senaste nytt

Singapore Airbus 350 eller Austrian Boeing 777?

Hafermann

Medlem
Jag gillar båda bolaget.
Som fan av Swiss och Austrian så gillar jag stolen. Speciellt om man kan få bulkhead. Sover alltid kanon.
Maten på Austian och kaffet är gott medans jag tvärt emot andra tycker maten är bra på Singapore.
Har haft någon halvdan rätt men det flesta har varit bra. Ska se till att jämföra lite mer i vår då jag har ett gäng resor igen med dem.
Har flugit båda ANA och Austrian tidigare och i mitt tycke är de mycket stabila :)
Gött att höra. Får samma uppfattning när jag läser rapporter och kollar tuben. Känns som en bra bokning.
 

SimonXYZ

Medlem
Vad gäller för "tronsätena" på Austrian, är de bokningsbara när man bokar awardresa 2-4-1?
7A/7K är möjligtvis valbara. Det var de i alla fall när jag bokade en revenue-biljett i veckan (då valbara utan avgift). Om man vill sitta precis framför toaletterna är en annan fråga.
 

eddo

Medlem
@inka Jag har en awardbokning utan någon status hos Austrian. Kan välja platser enl nedan. Hela rad 1, mittplatserna på rad 2 och alla tronsäten har varit blockade sedan bokning.

Edit: kan låna tråden lite och fråga om vilka säten (av de tillgängliga enligt bilden nedan) som rekommenderas när vi flyger 2 tillsammans? Funderar på att byta till rad 8.
 

Attachments

  • Screenshot 2022-04-13 at 09.45.27.png
    Screenshot 2022-04-13 at 09.45.27.png
    26,9 KB · Visningar: 85
Last edited:
Toppen