Hafermann
Medlem
Den ligger långt fram, efter sommaren. Men kan säkert snickra ihop en rapportBerätta när du åkt
Den ligger långt fram, efter sommaren. Men kan säkert snickra ihop en rapportBerätta när du åkt
Gött att höra. Får samma uppfattning när jag läser rapporter och kollar tuben. Känns som en bra bokning.Jag gillar båda bolaget.
Som fan av Swiss och Austrian så gillar jag stolen. Speciellt om man kan få bulkhead. Sover alltid kanon.
Maten på Austian och kaffet är gott medans jag tvärt emot andra tycker maten är bra på Singapore.
Har haft någon halvdan rätt men det flesta har varit bra. Ska se till att jämföra lite mer i vår då jag har ett gäng resor igen med dem.
Har flugit båda ANA och Austrian tidigare och i mitt tycke är de mycket stabila
Vad gäller för "tronsätena" på Austrian, är de bokningsbara när man bokar awardresa 2-4-1?Jag tycker att Swisstolen är ganska bra. Men vad gäller tronsätena, måste man vara Senator för att kunna boka dem?
Om du är Senator Ja, annars Nej. Så var det tidigare i alla fall, om något ändrats låter jag vara osagt.Vad gäller för "tronsätena" på Swiss, är de bokningsbara när man bokar awardresa 2-4-1?
Skrev fel, menade på Austrian.Om du är Senator Ja, annars Nej. Så var det tidigare i alla fall, om något ändrats låter jag vara osagt.
Du kan boka fönsterplatserna på OS , skulle inte villa kalla dessa ”tronsätena”Vad gäller för "tronsätena" på Austrian, är de bokningsbara när man bokar awardresa 2-4-1?
7A/7K är möjligtvis valbara. Det var de i alla fall när jag bokade en revenue-biljett i veckan (då valbara utan avgift). Om man vill sitta precis framför toaletterna är en annan fråga.Vad gäller för "tronsätena" på Austrian, är de bokningsbara när man bokar awardresa 2-4-1?
7A/7K är möjligtvis valbara. Det var de i alla fall när jag bokade en revenue-biljett i veckan (då valbara utan avgift). Om man vill sitta precis framför toaletterna är en annan fråga.
Det har du nog rätt i! https://liveandletsfly.com/wp-content/uploads/2021/08/Austrian-Airlines-777-Business-Class-3.jpegFast det är väl bara halvt tronsäte. Tunt armstöd mot korridoren.