Senaste nytt

Semilive: Varför 63h resa är roligare än 31h - CES 2017 rapportering

Incheckat bagage eller inte?!

• Total voters
    94
Det är så trist att alla trådar där det postas mycket bilder blir helt oläsbara. Det bara hoppar fram och tillbaka när man försöker ladda dem.
Ja det var inte bra. Kan jag lägga in de på något annat sätt eller är det en forumsgrej? Blev så tråkigt att bara ha text.

@ping någon moderator

Instämmer med @palmen om ölsortimentet. Kul att erbjuda flera sorter, det är man inte direkt bortskämd med ombord.

Är det samma fina Orreforsglas som SAS har i sina lounger? För övrigt mina favoriter...
Testar att lägga in originalet från mobilen i tapatalk så kanske ni ser lite bättre. Vet inte varför den blir liggandes dock.

0e63f78bf1ceffa40c0babb319796a18.jpg

Nu utcheckning och AirTrain till EWR. Hörs i loungen.

Kul att följa din rapport, verkar inte gå så bra för BCare vad det gäller förseningar i dagarna, kom just hem efter att ha suttit i 3 timmar på British Airways 803 Landvetter till Heathrow, något meck med elektroniken så flyget står nu som försenat till klockan 20:00, lyckade dock få min bokning ändrad till i morgon istället och slapp då hänga kvar på Landvetter i oändligt antal timmar....

Last edited:
Shuttlebussen från hotellet gick direkt till terminal C. Tog 5 minuter.

Väl på plats är det kaos med kö till en kö till Premier kön. Personalen tror MINST 4h kö innan säkerhetskontrollen. Går det här också åt helvete så är jag bra sugen att boka om till SK904!

Aldrig United eller New York igen!

Last edited:
Det är så trist att alla trådar där det postas mycket bilder blir helt oläsbara. Det bara hoppar fram och tillbaka när man försöker ladda dem.

Agehall är ju ingenjör (tror jag?) och vet säkert redan detta, men för andra nyfikna: bilderna har ingen storlek satt så webbläsaren vet inte hur mycket plats man ska reservera för dem när man ritar sidan. Alltså måste sidan dimensioneneras om hela tiden varje gång en bild laddas och storleken blir känd. Borde vara ganska lätt fixat, om det finns några tekniker kvar som kan fixa buggar i forumet vill säga.

Toppen