Det är väl en halvsvår sits det här med hur man ska göra. Om planet kommer iväg så har du nog bättre utgångsläge från San Francisco imorgon för att ta dig till Las Vegas tidigt (många av flighterna går dock via LAX).Tack. Får se vad han (en (1) kille som jobbar med ombokning av alla) säger när jag visar detta. Fick mail nu att UA418 är försenad till kl22:00.
Är väl ingen idé att ringa och boka av hotellet (lär inte få tillbaka pengarna ändå) och EU delay ersättning får jag ju inte heller. Hmm...
Så här långt kan vi väl bara konstatera att ni 30 som ville ha action, tyvärr inte fick så mycket!
Visa bifogad bild 59659
Men deppa inte ihop... jag ska ju hem också! Med Air Canada Rouge, Air Canada och Lufthansa.
Ja fast först ska jag ju komma fram förstås...![]()
Ja det var jävligt dyrt! Hade ingen aning om hur jag skulle ta mig med tåget och hur lång tid det skulle ta så vågade inte chansa.Action lär det bli när hustrun ser taxinotan på nästan 1500 spänn. Du hade hunnit med tåget via Penn Station med god marginal för en dryg hundralapp. (hoppas hon inte läser detta)
Edit: Nu ser jag att du fick action iaf. Trist.
Spännande.
Är du säker på att du inte hade sönder något när du provsatt kaptensstolen?
Har du två itineraries nu? En direkt och en via OMA och DEN? Kan vålla problem och mer action?
Hsh, lycka till!
Smartaste sättet är att ta en shuttlebus om man ska mellan EWR, JFK och LGA. Har för mig att EWR-JFK kostar runt $26 eller så och de går ganska ofta. Mycket billigare än taxi och smidigare än tåget.Ja det var jävligt dyrt! Hade ingen aning om hur jag skulle ta mig med tåget och hur lång tid det skulle ta så vågade inte chansa.