Senaste nytt

Semilive: Varför 63h resa är roligare än 31h - CES 2017 rapportering

Incheckat bagage eller inte?!

• Total voters
    94
Som någon sa, det är inte över än :).
"May the force be with you"
Sådär ja nu börjar strulet! Tekniskt fel på kärran när vi taxade ut mot banan. Motorerna är avstängda nu och vi väntar på en ledig gate som vi kan gå tillbaka till. SFO-LAS flyget är kört likaså Circus Circus hotellnatten... Får se vad som händer men det var ju här på EWR vi fick en ofrivillig natt på sunkhotell förra året också.

Hur det än blir lär jag inte få se väskan på den resan så blir förhoppningsvis lite shopping imorgon då...

Äntligen lite action;-) Jag är iofs top 3 tråkigast på BC men tycker denna resa är helt jävla galen. Helt fantastiskt att du gör detta äventyr. Att blir strandsatt i Jersey är nog bland det värsta man kan råka ut för. Vad du än gör gå inte ut i närområdet utan minst tre livvakter. Under mina många år boende i NYC åkte man aldrig till Jersey om det inte var kris. Typ titta på Giants/Jets:)

Lycka till med fortsättningen. Ser fram emot att följa resten!

Vi får sitta kvar, se hur lång tid det tar och sedan bli ombokade i SFO.

Eller

Gå av planet här i EWR och bli ombokade till något annat spännande mot LAS.

Får se hur jag gör, ska dricka upp skumpan först. :)

Edit: Kaptenen annonserade att alla måste gå av och boka om (flygningen är inte inställd än) men nu står jag i ticket desk och ser vad de hittar på.

Last edited:
Så här långt kan vi väl bara konstatera att ni 30 som ville ha action, tyvärr inte fick så mycket!

Visa bifogad bild 59659

Men deppa inte ihop... jag ska ju hem också! Med Air Canada Rouge, Air Canada och Lufthansa.

Ja fast först ska jag ju komma fram förstås... :)
Nu verkar det ju ha blivit action i alla fall på utresan, eller snarare brist på Action. Hoppas det löser sig på något bra sätt

Här är de alternativ jag får upp i Business när jag tittar på google flights för resa imorgon förmiddag
upload_2017-1-5_2-13-2.png

upload_2017-1-5_2-13-26.png

upload_2017-1-5_2-14-3.png

Tack. Får se vad han (en (1) kille som jobbar med ombokning av alla) säger när jag visar detta. Fick mail nu att UA418 är försenad till kl22:00.

Är väl ingen idé att ringa och boka av hotellet (lär inte få tillbaka pengarna ändå) och EU delay ersättning får jag ju inte heller. Hmm...

Toppen