Krävs det att du går igenom immigration vid transit i Canada också? Då blev ju även AC en no-go för resor till Mexico..Nej alltså, byta i USA/Kanada så här års är inte kul. Fastnade i Chicago förra året, i New York året innan och i Montreal året dessförinnan. Försöker alltid boka byten i Europa numer under vintersäsongen.
Som med mycket annat har det redan diskuterats: http://www.businessclass.se/forum/threads/skala-om-bilder.27339/Agehall är ju ingenjör (tror jag?) och vet säkert redan detta, men för andra nyfikna: bilderna har ingen storlek satt så webbläsaren vet inte hur mycket plats man ska reservera för dem när man ritar sidan. Alltså måste sidan dimensioneneras om hela tiden varje gång en bild laddas och storleken blir känd. Borde vara ganska lätt fixat, om det finns några tekniker kvar som kan fixa buggar i forumet vill säga.
Är det bara rubriksättaren som tycker att denna liveberättade reserapport blir bättre och bättre ju längre det lider? Ju fler timmar desto roligare, eller hur var det?![]()
Det låter konstigt. Som *A Gold har du ju tillgång till lounge på inrikes i USA även när du flyger ekonomi. Tror de måste missuppfattat frågan. Eller haft lite otur när de tänkte i stressen.Frågade om det hade gjort någon skillnad som *A Gold men det gjorde det inte.
Flyger man till LAS (som jag gör idag) utan gamla boardingkort så har man inte tillgång till loungen och färskt ur minnet att *A Gold inte heller har det så trodde jag det var kört. Hur som helst slängde jag upp TK´s Guldkort (det första jag hittade i plånboken) och då kom jag igenom utan problem.
Det gäller ju att du kommer fram till din destination i tid för att hinna med flyget hem!Visste inte om jag skulle skriva "roligare", "spännande", "förjävlig" eller "bättre" och just nu passar väl ingenting så... .det får stå.
Det är LITE roligt ändå...... hemresan ser jag ju fram emot också med lite Kanadensisk loungehopping.
Jag gick ut och frågade och det var så att när jag visade boardinkortet igår (EWR-SFO) så står det EBG på det menDet låter konstigt. Som *A Gold har du ju tillgång till lounge på inrikes i USA även när du flyger ekonomi. Tror de måste missuppfattat frågan. Eller haft lite otur när de tänkte i stressen.
Nej alltså, byta i USA/Kanada så här års är inte kul. Fastnade i Chicago förra året, i New York året innan och i Montreal året dessförinnan. Försöker alltid boka byten i Europa numer under vintersäsongen.