JohnnyWilde
Medlem
Lysande!!!179,95 GBP (ca 2.050 SEK) enligt den här webbsidan.
Visa bifogad bild 62966
Suntory Hibiki 21 years old - Buy Suntory Hibiki 21 years old Online - Drinkfinder
Undrar om jag får rabatt på en hel öåda?
Lysande!!!179,95 GBP (ca 2.050 SEK) enligt den här webbsidan.
Visa bifogad bild 62966
Suntory Hibiki 21 years old - Buy Suntory Hibiki 21 years old Online - Drinkfinder
Det var här jag tittade prisetLysande!!!
Undrar om jag får rabatt på en hel öåda?
Tack för infon, extra plus i kanten för att de använder lokala produkter istället för importerade.Miyazaki Caviar 1983 kommer från provinsen Miyazaki i södra Japan.
Enligt dokumentärprogrammet, det tar 6-10 år innan man kan få kaviar från stör.
Från sekvens 24:13 handlar det om Miyazaki Caviar 1983 och där kan ni se hur de odlar stör och behandlar kaviaren.
Doktorn var snabbare som vanligtDet var här jag tittade priset
Hibiki 21 Year Old Whisky - Master of Malt
Master of malt är ju bland de största på marknaden.
OK, tittade inte lagersaldot, bara priset.Doktorn var snabbare som vanligt
Synd att den är slutsåld överallt!
De där solsängarna är grymma!Då är man live igen, vann kampen om att få en av "solsängarna" nere vid vattnet på sunset beach bar & grill. Efter att jag kom hit gick de två sista på 1 minut så det blev bra timing. Drygt 1h väntan på solnedgången och det är cocktail hours för de som bokat Club room, dvs drinkarna är gratis här nere under 3h. En annan bra grej är att man har utsikt över alla starter från flygplatsen, kan inte bli mycket bättre just nu...
Om 2h blir det BC träff på Bali med @Glenn E
Visa bifogad bild 62967
Jag utmanar dig gärna på att uppfylla den drömmen innan 2018 är slutTack för trevlig rapport, första klass måste man testa någon gång, om man får chansen.