Känner mig lite tysk när man är först ner vid poolen för att paxa en solstol
Får se hur många minuter en bild tar att ladda upp om det ens går...
3 minuter senare...
Visa bifogad bild 63095
Kommer lägga upp info om det senare. Det är helt klart ett bra hotell och ligger ca 25 minuter från Centrala Ubud. Fina omgivningar och aktiviteter varje dag. Trevlig pool och område runt omkring men inget jättewow enligt mig. Upphämtning och skjuts till flygplatsen ingick dock i priset vilket är bra.Hur är Alila? Funderar på att bo där eller på Hanging Gardens under bröllopsresa till Nya Zeeland, Bali och Sabah om drygt 1 år (detaljer kommer när jag bokat).
På 37000 fots höjd ute över sydkinesiska sjön. Har fått 20Mb surf att använda.
Om man inte vill äta frukost innan man lägger sig bör man inte boarda TG640 hungrig, knappt någon mat ombord, soppa samt 2 små aptitretare.
Jag är ensam i First kabinen och har med andra ord 12 stolar att välja på.
Vid ankomst i Bangkok blev det apron och jag blev hämtad i en limousine buss och körd in till terminalen. Tog max 10 minuter från att jag lämnade planet till jag satt i massagestolen för 30 minuter massage. Hade inte tid med ner tyvärr.
Nästa gång hörs vi nog från Tokyo.
Kommer lägga upp info om det senare. Det är helt klart ett bra hotell och ligger ca 25 minuter från Centrala Ubud. Fina omgivningar och aktiviteter varje dag. Trevlig pool och område runt omkring men inget jättewow enligt mig. Upphämtning och skjuts till flygplatsen ingick dock i priset vilket är bra.
Jag hade bokat billigaste rummet och det var rätt litet men dusch var bra och sängen skön, man spenderar ju inte överdrivet med tid på rummet förhoppningsvis... Visa bifogad bild 63175 Visa bifogad bild 63173 Visa bifogad bild 63174
Skulle tro att Palmen refererar till TG640, Bangkok - Tokyo NaritaFinns det alltså First med Thai mellan DPS och BKK eller har jag missförstått?
Skulle tro att Palmen refererar till TG640, Bangkok - Tokyo Narita
Till sommaren flyger Thai med 747 till DPS. Går att boka business men att det går att välja firststolar. Verkar vara nya kabinen med nio stolar som det ser ut nu.Finns det alltså First med Thai mellan DPS och BKK eller har jag missförstått?