Senaste nytt

[semi-live] Långweekend på Bali

squeezen

Medlem
649CA0D1-58F9-41F1-AD12-64E9E8801F55.jpeg


BD00DE20-D9C7-4B8D-A716-9C930284DE37.jpeg
Sådär efter 15 min ö-tåg är vi nu i på CPH i guld loungen. Väldigt lugnt idag så pass tidigt.
 

Målarn

Medlem
På hotellet här är det en plåtskiva som sängbord. Why? Typ omöjligt att ”smyg bc:a” det klonkar ju bara laddsladden nuddar... nåväl.

Tar gärna tips på bästa lounge på LHR för guldkort och business med SQ. Kommer vara förmiddag, typ 8:30-11.

Jag brukar varva Air Canada och SQs egna. Tycker båda är bra businesslounger där kanske ACs är strået vassare
 

squeezen

Medlem
Inser att timingen av rapport inte är optimal då the man the myth the legend @palmen håller på med galenäventyr.

Känns lite som detta är melodifestivalen som försöker ha tittare medan det är Super Bowl på en annan kanal... :D

Känns konstigt men tycker nog tusan till och med det är för tidigt för riktiga guldet på Mikkeller. Blir att hålla sig ”torr” till London.
 

Taggen

Medlem
Inser att timingen av rapport inte är optimal då the man the myth the legend @palmen håller på med galenäventyr.

Känns lite som detta är melodifestivalen som försöker ha tittare medan det är Super Bowl på en annan kanal... :D

Känns konstigt men tycker nog tusan till och med det är för tidigt för riktiga guldet på Mikkeller. Blir att hålla sig ”torr” till London.
Mitt Instagramflöde är fyllt med dyra klockor, bikini-brudar på Maldiverna alt. Bali eller Santorini, snabba bilar, privatjets och bodybuilders. De har horder med följare. Du kanske skulle prova samma knep om du vill ha uppmärksamhet. No offense @palmen (och med risk att bli utsparkad från BC) men alla är inte intresserade av närbilder på ölburkar;):)
 

squeezen

Medlem
Jaha, ca 15 minuter sena sitter vi nu på SK0501 mot LHR.
Seatblock i mitten skönt. Endast 2 ”treor” av de 8 som är på 4 plusrader var tomma i mitten.

Kan inte sluta slås av hur mycket folk som egentligen går på dessa små flyg (A320). När man boardar typ först känns det som att flödet aldrig tar slut. Förstår heller inte hur många som måste kolla på VARJE, nummer på väg mot sitt säte.

Jag menar har du 25, har kollat på 1:an, 2:an och 3:an och nu står och hänger med din mage över mig så behöver du fan inte böja sig fram för att kolla på 4:an. Du kan väl åtminstone traska 15-20 rader till innan det börjar ”brännas” och du kanske måste kolla igen. Suck.

High speed wifi on.
Snart frukost och börsöppning, alltid lite extra skön känsla logga in uppe bland molnen för att stämma av portföljen.

2F118736-EDC8-47EE-BECC-B6D46547DE7C.png


Obs notera bannern som ligger på inloggningssidan på inflight wifi.
 

squeezen

Medlem
”We need to slow down based on orders from air traffic control going into Heatrow it is congested”.

Hmm, ska man maxa plus med en smoothie till?
Ska jag försöka mig på en raw bar eller påse nötter för att testa vad de bjuder på idag?
Eller rent av ta en Northern Trails... hmm alla dessa val.

Frukostlådan struntade jag i idag. Musli, yoghi, bröd, ost, skinka, marmelad. Åt nog i loungen innan.
En smoothie blev det i alla fall.

När vi ankommer LHR, är det ju i star alliance terminal och UK är utanför schengen så antar transfer kommer bli smidig.
 

Taggen

Medlem
”We need to slow down based on orders from air traffic control going into Heatrow it is congested”.

Hmm, ska man maxa plus med en smoothie till?
Ska jag försöka mig på en raw bar eller påse nötter för att testa vad de bjuder på idag?
Eller rent av ta en Northern Trails... hmm alla dessa val.

Frukostlådan struntade jag i idag. Musli, yoghi, bröd, ost, skinka, marmelad. Åt nog i loungen innan.
En smoothie blev det i alla fall.

När vi ankommer LHR, är det ju i star alliance terminal och UK är utanför schengen så antar transfer kommer bli smidig.
Blir det drinkrace i Unitedloungen B-piren på T2 nu eller blir det SQ Silverkris? Alla dessa val;)
 
Toppen