Senaste nytt

[semi-live] Långweekend på Bali

Andrew

Medlem
Såhär tidigt är inte champagnen framplockad på Silverkris (tidigast kl.18), men United borde ha. Vet inte om Air Canada också har något klockslag. Ska bli kul att följa denna resa!
 

squeezen

Medlem
I united club lounge. Champagne fanns (på begäran) de skyltade med prosecco och nåt rose-icke-riktigt.

82F58C68-E457-4CA9-9777-031F9F49F5D6.jpeg

When (almost) in america...

136A474B-C48E-4ADA-9973-6D68790A39E2.jpeg


1A4EE7AB-5592-4D47-BDC7-81E9A5987263.jpeg

Gillar alla slags uttag att kunna ladda i bordet

5D1A5B53-E779-4123-BDE7-E067EE6C4547.jpeg

Klockan är ju 10:43 i sverige så Skål!

E002EAFB-DEF6-483D-A46E-6081F4271E0B.jpeg

Sjysst med bemannad bar!
 

squeezen

Medlem
4A3CAEAE-2B82-4EF3-9D94-8F38D48CEA0F.jpeg
Nu i singapore lounge. De skulle printa nya boarding kort och börjar snacka om vart våra visum är? Pulsen höjs, satan, har de ändrat några krav sedan sist?

Förbetalt hotell och surf lektioner. Hell, this is going to hell. Kan de boka om så vi stannar i Singapore? Alla dessa tankar innan rational-hjärnan säger: visa on arrival.

De börjar ringa och knappa, jag googlar, kan jag ha missat detta? Ska det bli fiasko igen?

De håller pass i entren och säger de kommer in sen... hmm lite nervös men mer och mer googlande får mig lugn. Efter 8-10 minuter kommer de med pass och boarding kort. Skönt. Lättnandes suck.

M-å-s-t-e ta en drink nu!
 

Tonton

Medlem
Visa bifogad bild 93668 Nu i singapore lounge. De skulle printa nya boarding kort och börjar snacka om vart våra visum är? Pulsen höjs, satan, har de ändrat några krav sedan sist?

Förbetalt hotell och surf lektioner. Hell, this is going to hell. Kan de boka om så vi stannar i Singapore? Alla dessa tankar innan rational-hjärnan säger: visa on arrival.

De börjar ringa och knappa, jag googlar, kan jag ha missat detta? Ska det bli fiasko igen?

De håller pass i entren och säger de kommer in sen... hmm lite nervös men mer och mer googlande får mig lugn. Efter 8-10 minuter kommer de med pass och boarding kort. Skönt. Lättnandes suck.

M-å-s-t-e ta en drink nu!


Pulsen går upp under dina reserapporter! De flesta av oss har ju den senaste i fräscht minne.

Ta en drink och njut! :D

Var på Bali kommer ni att bo?
 

squeezen

Medlem
A497B8B5-6F01-42F4-8930-CC2188594322.jpeg
Blev den enda ölen jag inte smakat ännu.
Läser ni noga på labeln så står det ”multi award winning beer medalist” absolut noll och ingen aning om varför..!

Känns lika sant som skyltarna på domededovo i moskva där det står också typ ”worlds best airport” vilka har röstat? De som jobbar på bryggerit/flygplatsen?

Edit: ps, enligt bartendern som är här nu serverar de aldrig champagne här utan bara Cava.
Känns som en WAATA (walk away and try again).
Typ Huaca fast pp riktigt... hmm undrar om han känner igen mig? Får skicka mrs squeezen
 

NTA

Medlem
Visa bifogad bild 93670 Blev den enda ölen jag inte smakat ännu.
Läser ni noga på labeln så står det ”multi award winning beer medalist” absolut noll och ingen aning om varför..!

Känns lika sant som skyltarna på domededovo i moskva där det står också typ ”worlds best airport” vilka har röstat? De som jobbar på bryggerit/flygplatsen?

Edit: ps, enligt bartendern som är här nu serverar de aldrig champagne här utan bara Cava.
Känns som en WAATA (walk away and try again).
Typ Huaca fast pp riktigt... hmm undrar om han känner igen mig? Får skicka mrs squeezen
Noll koll tydligen. Drack champagne där senast i måndags.
 
Toppen