På hotellet här är det en plåtskiva som sängbord. Why? Typ omöjligt att ”smyg bc:a” det klonkar ju bara laddsladden nuddar... nåväl.
Tar gärna tips på bästa lounge på LHR för guldkort och business med SQ. Kommer vara förmiddag, typ 8:30-11.
Fast vart är den Gamle Dansken? Det där skulle nog inte de danska hälsovårdsmyndigheterna godkänt som frukost.Visa bifogad bild 93655 Frukost, viktigt med bra start på dagen!
Mitt Instagramflöde är fyllt med dyra klockor, bikini-brudar på Maldiverna alt. Bali eller Santorini, snabba bilar, privatjets och bodybuilders. De har horder med följare. Du kanske skulle prova samma knep om du vill ha uppmärksamhet. No offense @palmen (och med risk att bli utsparkad från BC) men alla är inte intresserade av närbilder på ölburkarInser att timingen av rapport inte är optimal då the man the myth the legend @palmen håller på med galenäventyr.
Känns lite som detta är melodifestivalen som försöker ha tittare medan det är Super Bowl på en annan kanal...
Känns konstigt men tycker nog tusan till och med det är för tidigt för riktiga guldet på Mikkeller. Blir att hålla sig ”torr” till London.
Blir det drinkrace i Unitedloungen B-piren på T2 nu eller blir det SQ Silverkris? Alla dessa val”We need to slow down based on orders from air traffic control going into Heatrow it is congested”.
Hmm, ska man maxa plus med en smoothie till?
Ska jag försöka mig på en raw bar eller påse nötter för att testa vad de bjuder på idag?
Eller rent av ta en Northern Trails... hmm alla dessa val.
Frukostlådan struntade jag i idag. Musli, yoghi, bröd, ost, skinka, marmelad. Åt nog i loungen innan.
En smoothie blev det i alla fall.
När vi ankommer LHR, är det ju i star alliance terminal och UK är utanför schengen så antar transfer kommer bli smidig.
Ta en dusch i United så du blir av med resterna av den hängande magenBlir det drinkrace i Unitedloungen B-piren på T2 nu eller blir det SQ Silverkris? Alla dessa val![]()