BC-träff här helgen efter Hong Kong i Dec? Grym resa/rapport Palmen!Live i väntan på att @Ricci kommer till Singapore så körde jag Google map efter breweries och Little Island Brewing i Changi Village dök upp som närmsta alternativ.
Visa bifogad bild 94647
Har precis kommit hit och beställt brisket och ett kort för att hälla upp öl.
Visa bifogad bild 94648
Finns ett 30-tal kranar med drinkar, vin och deras egen öl. Bara att hälla upp så mycket man känner för och blippa kortet som man förbetalar (eller lämnat ett riktigt kontokort i pant).
Visa bifogad bild 94650
Visa bifogad bild 94649
Stället har ca 400 sittplatser och man kan sitta ute och inne. Känns som vi borde köra en BC-träff här framöver.
Nelson Mandela Square avklarat, ett av få ställen man känner sig trygg ute.
Jag kände mig aldrig otrygg, men enda gången jag var på mindre säkra ställen var när man åkte hop on hop off bussen. Där gick man helt klart inte bortom de områden som man skulle vistas i. I CBD var det inte att rekommendera att gå ett kvarter utan man bör ta taxi osv. Sandton var helt ok säkerhetsmässigt, men man gick inte ut på kvällen utan höll sig där det var tryggt.Är det verkligen så illa?
Servicemässigt var nog detta en av de absolut bästa flighter jag haft i business, men det finns mer att jobba på med maten och framförallt ölutbudet ombord.
Massage klar vid 07, blir lite tight men bara gilla läget.Trevlig resa! Thai tar hand om sina F pax, både vid avgång och ankomst. Mig veterligen det enda bolag som har sådan service för sina F pax. Synd att det blir så tajt med massage när avgången är 07.35.